62% співробітників хочуть працювати з офісу хоч інколи. Опитування AIN.UA про вигоряння на «дистанційці»

Читати на RU

У зв’язку з пандемією коронавірусу та необхідністю самоізоляції, багатьом компаніям довелося відправити співробітників на «віддалення», а всі робочі процеси перенести в онлайн. У новому анонімному опитуванні редакція AIN.UA з’ясувала, наскільки такий формат відповідає читачам і що є основною причиною вигоряння.

Дослідження. Загалом в опитуванні взяли участь 350 осіб. Вони відповідали на поставлені AIN.UA запитання. Нижче наведено результати опитування. Ми також публікуємо коментарі читачів щодо позитивних та негативних моментів на «дистанційці».

Скільки співробітників працюють із дому

Згідно з результатами опитування, після запровадженням обмежень, пов’язаних із пандемією, 81,4% працівників змінили формат роботи. При цьому 15,7% вказали, що працювали віддалено ще до початку пандемії. 2,9% опитаних відвідують офіс у попередньому режимі.

Думки про віддалену роботу

Не всім до вподоби працювати з дому на постійній основі. Понад половину респондентів (62,1%) хочуть приїжджати до офісу хоч іноді. 32,8% читачів цілковито влаштовує «дистанційка», а 5,2% опитаних такий формат зовсім не підходить.

Основною причиною упередженого ставлення до «віддаленки» є відсутність балансу між роботою та особистим життям. Про це заявили 49,1% респондентів. Про те, що вигоряють і працюють менш продуктивно, розповіли 22,3%, а 22,3% зауважують, що прокрастинують. Примітно, що лише на 2,2% як основну відзначили проблему частих прострочених дедлайнів.

Крім цього, читачі вказали й інші мінуси «дистанційки», серед них:

  • перепрацювання;
  • відсутність живої комунікації;
  • непорозуміння між співробітником та керівником;
  • велика кількість додаткових робочих завдань: звіти, відеоконференції тощо.

Якщо вам подобається працювати віддалено, розкажіть, чому

Можливість відчувати безперервність у «потоці», самоорганізованість, самодисципліна, створене тобою робоче домашнє місце, культура тих, хто сам обрав віддалену роботу.

Можливість самостійно планувати графік, відсутність шуму та факторів, які відбирають увагу. Не витрачаю час на дорогу, маю можливість харчуватися свіжою домашньою їжею.

Я встигаю і роботу виконувати, і займатися домашньою рутиною. Роботодавець надав можливості для комфортної «дистанційки». Команда постійно на зв’язку, проводять робочі дзвінки. Я не змінювала б такий формат і після пандемії.

Якість роботи нашої компанії за період карантину не постраждала. Дещо не вистачає живого спілкування з командою, але це не критично. Не прострочую дедлайнів, роблю більше роботи. Не бачу мінусів.

Як ваша компанія організувала віддалену роботу?

Перевели всіх у режим home-office, налаштували VPN, деяким співробітникам видали робочу техніку, впровадили постановку завдань через Basecamp та регулярні мітинги в Google Meet.

Раз на тиждень загальна зустріч у Zoom, щодня вранці на початку дня відписую в спеціальному каналі в Slack про те, чим сьогодні займатимешся. Робот у Slack визначає один раз на два тижні одного колегу, з яким треба неформально зідзвонитися «на каву».

Організували перевезення обладнання та меблів, проводили тренінги для менеджерів, всім зробили акаунти в Zoom, перебудували хайрінг-процес та онбордінг під ремоут, регулярно організовують майстер-класи та цікаві лекції для співробітників онлайн.

Опитали співробітників та за результатами розбили на три категорії: «дистанційники», офісники та змішаний варіант. Зробили безплатне доставлення меблів та техніки тим, хто працює віддалено.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук