Epic Games опублікувала інструменти для розробників і видавців, які хочуть самі поширювати свої ігри в EGS. Як повідомляє DOU, щоб опублікувати гру, достатньо заплатити внесок $100 за один проєкт та пройти перевірку на відповідність правилам і вимогам магазину.
Як опублікувати свій проект?
Щоб опублікувати гру, потрібно заплатити внесок $100 за один проєкт. Також потрібно власноруч налаштувати сторінку гри в Epic Developer Portal та пройти перевірку на відповідність правилам і вимогам магазину.
Серед цих вимог:
- Підтримка ПК-кросплею для багатокористувацьких ігор. Багатокористувацькі ігри повинні підтримувати кросплей у всіх магазинах ПК. Це гарантує, що гравці, які купують багатокористувацьку гру в будь-якому магазині, зможуть легко спілкуватися з іншими гравцями, незалежно від того, де гру було придбано.;
- Досягнення Epic Games Store. Усі ігри, включені в інструменти публікації Epic Games Store після 9 березня 2023 року, повинні ввімкнути досягнення Epic Games Store, якщо гра має досягнення в інших магазинах ПК.
- Віковий рейтинг для регіонального розподілу. Epic Games Store співпрацює з Міжнародною коаліцією за віковими оцінками (IARC), щоб допомогти розробникам отримати рейтинги безпосередньо за потреби. Цю послугу безкоштовно надає Epic Games Store.
- Відсутність забороненого контенту (який пропагує ненависть, дискримінацію, порнографію, порушує авторські права тощо).
Паблішери гри отримують 88% доходу від продажу в Epic Games Store. Також можна використати власне або стороннє рішення для платежів всередині гри й отримувати 100% прибутку від внутрішньоігрових покупок. Epic залишає за собою право відхиляти ігри, якість чи функціональність яких не відповідає опису на сторінці.
Чи варто публікуватися в Epic Games Store?
За підрахунками Стіва Еллісона, генерального менеджера Epic’s Store, бібліотека Epic Games Store набагато менша – близько 1% ігор, що продаються в Steam. Нові інструменти для самостійної публікації, запущені сьогодні від Epic, мають на меті розв’язувати цю проблему, відкривши ринок для значно більшої кількості ігор, хоча й із суворішими обмеженнями щодо вмісту, ніж у Steam (наприклад, без порнографії).
Загалом співпраця з Epic Games вигідна розробникам. Epic Games Store намагається наблизитися до свого конкурента на ринку РС, Steam, тому ще під час запуску поставив значно вигідніші умови для видавців, віддаючи їм 88% догоду з гри, проти традиційних 70%, які пропонують конкуренти.
Крім того, Epic Games планує розширити свою присутність й створити власні магазини додатків для iOS та Android. Як повідомляє Axios, з посиланням на слова генерального директора Epic Games Тім Суїні, На запитання, чи має Epic створені та готові до розгортання додатки для цих платформ, Суїні відповів: «Так, вони є».