31 березня пройде безкоштовна онлайн-конференція з діджитал-маркетингу та SEO-просування на західних ринках, організатором якої є українська компанія SeoProfy.
Сім років поспіль «НаЗахід» успішно будує спільноту SEO-фахівців, власників бізнесу, маркетологів, арбітражників, вебмайстрів та інших спеціалістів, зацікавлених у виході на ринки ЄС, Великобританії, США, Канади та Австралії.
Конференція запрошує найкращих спеціалістів у різних гео та нішах, які безкоштовно діляться з глядачами найновішими кейсами. Формат заходу передбачає 100% практичні знання і максимальну взаємодію глядачів і спікерів в онлайн-чаті.
Ця конференція для вас, якщо:
- Ви мрієте покращити власні навички у SEO на західних ринках.
- Ви хочете навчитися просувати свої товари та послуги на західні ринки.
- Ви мрієте обійти конкурентів та підвищити свій дохід, але не знаєте, як.
- Ваш бізнес дає прибуток тільки в Україні.
Доповіді «НаЗахід 22»:
Дмитро Сохач, AdmixGlobal, — «Антикейс. Як ми вклали $300К+ у сайти й все втратили. Висновки та поради».
- Про помилки в SEO.
- Як робити сайти, щоб отримувати результати.
- Майбутнє SEO.
Георгій Рисак, Develux, — «Як це – бути топом в Essay-ніші?».
- Маркетинг в продукті.
- Як рости з прицілом на спині.
- Система та драйвери росту.
Ірина Махнорілова, Boosta, — «Як побудувати великий відділ лінкбілдинга».
Олег Саламаха, SerpStat, — «SEO і ChatGPT».
Олександр Павлуцький, NX Agency, — «SEO для сайтів мобільних додатків в епоху ChatGPT».
- Як просувати англомовні сайти мобільних додатків в топ USA.
- Чи можна своїм сайтом обходити в видачі Apple Store і як це зробити.
- Як збільшувати трафік в десятки разів за допомогою ChatGPT.
Віктор Карпенко, SeoProfy, — «Найголовніший фактор для SEO нових сайтів».
Владислав Моргун, — «SEO Power Tools: що потрібно робити для постійного росту?».
- SEO аналітика: що і як?
- Автоматизація роботи.
- Побудова процесів у команді.
Alex Savy, — «How to create review websites in white niches in 2023? Should you?».
- Як будувати контенті сайти в білих нішах на лонгтерм.
- Як правильно працювати з контентом та чому треба робити більший фокус на контент ніж на лінки.
- Чи ще можливо робити профітні контент сайти у 2023.
Максим Мельник, RadASO, — «ASO — нове SEO для App Store і Google Play».
- Що таке ASO? Навіщо воно SEO спеціалісту.
- Ключові відмінності ASO від SEO. Чи краще ASO за SEO.
- Чек-лист як робити ASO по крокам (базово).
Ігор Рудник, Collaborator, — «Чи забере ChatGPT роботу у лінкбілдерів?».
- Як ChatGPT змінить індустрію лінкбілдінгу.
- Як можна використовувати в повсякденних задачах лінкбілдерів (для аутрічу, крауд-маркетингу).
- Топ корисних інструментів на базі ШІ для лінкбілдера.
Сергій Безбородов, JetOctopus, — «Скільки сайтів в інтернеті, а скільки pbn приховано».
- На скількох IP хостяться всі сайти інтернету, чи є у вас сусіди?
- Погано чи ні бути на CloudFlare і мати десятки тисяч сайтів сусідів на «одному IP».
- Редиректи так їх аналіз, чи дійсно всі скуповують сайти для редиректів?
- Вacklinks – чи бачите ви всі беклінки в популярних тулах?
«НаЗахід» — це унікальна для SEO-індустрії безкоштовна 10-годинна онлайн-конференція, побудована на конкретних прикладах. Завдяки такому формату глядачі одразу можуть застосувати отримані знання.
- Попередні конференції подивилося понад 200 000 учасників.
- Своїм досвідом поділилися 100 успішних спікерів з різних ніш.
- Створено 280 годин унікального навчального контенту.
- Понад 200 бізнесів підвищили обсяги продажів на західних ринках, збільшили пошукову видимість і відвідуваність своїх сайтів.
В ефірі «НаЗахід 22» пройде розіграш призів від спікерів. Глядачі зможуть виграти менторинг-сесії та першими дізнаються про вакансії у SeoProfy та компаніях-партнерах.
Конференція пройде українською мовою. Надаючи безкоштовний доступ до знань, організатори закликають учасників робити внески у перевірені фонди, які підтримують наші сили оборони.
Початок конференції — 31 березня о 9:00 (GMT+2).
Для безкоштовної участі необхідно зареєструватися на сайті.
Приєднуйтесь до SEO-ком’юніті у Telegram-каналі: https://t.me/nazapadseo.