Український стартап Aspichi, який розробляє рішення з віртуальної реальності, підняв раунд на $500 000 від українського венчурного фонду SMRK. Деталі угоди, а також історію стартапу AIN.UA розповів його співзасновник Віктор Самойленко.
Деталі угоди
Стартап залучив $500 000, оцінку в даному раунді команда не розкриває. Загалом піднімати кошти під час війни було важко, але не неможливо, як підкреслюють співзасновники.
«З SMRK маємо спільну історію, і що надважливо, певні цінності. У перемовинах важливий був рівень амбіцій проекту та масштаб застосування. Також ми продовжуємо спілкуватися із світовими VC, які зацікавлені, але дуже високо оцінюють ризики щодо України», — говорить Самойленко.
Залучені кошти команда планує витратити на:
- підвищення технологічного рівня платформи, залучення талановитих інженерів;
- розширення кола early adopters client base.
Що це за стартап
За словами Самойленка, ідея для Aspichi виникла ще під час роботи над іншим стартапом, Apostera (Mixed Reality for Automotive Navigation). Його історію ми розповідали раніше, а на початку 2022 року його купила міжнародна компанія HARMAN International (входить в Samsung Electronics Co., Ltd). Ідея VR-стартапу почалася з відповіді на питання: «Чи можна подорожувати і отримувати новий досвід без витрат на автівки та авіаквитки?».
«Далі у нас була розбудова планів і очікування коли пристрої запису 360 відео (камери) і програвання (VR шоломи), інфраструктура передачі даних досягне відповідного рівня. А потім, exit Apostera, початок роботи, попередні перемовини з інвесторами і партнерами, реєстрація компанії наприкінці 2021 в США», — згадує Самойленко.
Стартап інкорпорований у Делавері, але R&D у нього — в Києві. Його засновники: CEO Віктор Самойленко та CTO Макс Гончарук, обидва мають більше 15 років досвіду роботи у міжнародних компаніях по всьому світі.
Над яким продуктом працюють
Команда працює над VR-платформою для інтерактивного стрімінгу 360-градусного просторового відео і аудіо у VR-шоломі. Це дозволяє відтворити реальність у шоломі в реальному часі і надати можливість користувачам комунікувати. Зокрема, продукт націлений на навчання складним навичкам, наприклад, хірургічним навичкам або протезуванню. Основні клієнти стартапу — корпоративний сегмент, лікарні та інші медичні заклади, будівництво, виробництво та інші індустрії.
Зараз продукт на стадії advanced MVP, готовий до пілотного застосування. Технологію Aspichi уже тестують кілька медичних та навчальних закладів.