Контент, що робить різницю: INFINITAS запустив перший в Україні додаток для дистрибуції каналів

Читати на RU

На початку квітня 2023 року український дистриб’ютор спортивного та розважального контенту, компанія INFINITAS запустила власний мобільний додаток для партнерів. Це — перший подібний додаток на українському ринку Pay TV. AIN.UA розповідає, як він працює та чим може бути корисним провайдерам. 

Як компанія дійшла до ідеї окремого додатку для партнерів

INFINITAS — це молода українська компанія, що займається дистрибуцією преміального спортивного та розважального телеконтенту. Вона почала роботу 2022 року і надає доступ до каналів одного із ключових гравців спортивного телебачення, Setanta Sports. Цей спортивний транслятор, що свого часу конкурував зі Sky у Британії, зараз працює у десятках країн Балтії, Східної Європи та Центральної Азії. Setanta Sports підкорює український ринок з 2019 року. 

Турніри, які транслює Setanta — Англійська Прем’єр ліга, Українська Прем’єр-Ліга, Бундесліга, НБА, НХЛ, UFC, «Формула-1» — мають багатомільйонну аудиторію в Україні. Саме з таким якісним контентом і працює INFINITAS.

Тож, кожному інтернет-провайдеру, кабельному або супутниковому оператору або OTT-провайдеру, який транслює або планує підключати цей контент, тепер доступний мобільний додаток. Він зробить подальшу роботу із контентом максимально простою та прозорою.   

Як працює додаток та чим він може допомогти провайдеру

Працюючи над додатком, команда INFINITAS передбачила багато нагальних питань та потреб, які можуть виникнути у провайдерів-партнерів.

Олександр Довгань, директор компанії INFINITAS

«Продати й забути — не про нас. Компанія супроводжує виробників контенту на всьому шляху до глядача: від створення телеканалу та отримання ліцензії, і до монетизації та маркетингової підтримки партнерів», — пояснює директор компанії Олександр Довгань.

Все це — для того, щоб партнери компанії могли заробляти на контенті, а їхня аудиторія мала доступ до найрейтинговіших спортивних трансляцій світу. 

«Ми допомагаємо розвивати бізнес трансляторам та провайдерам, разом підкорюючи серця телеглядачів», — говорить Олександр Довгань

Основна ідея InfinitasApp: звести усю необхідну інформацію та комунікацію з дистриб’ютором в один зручний канал: додаток на смартфоні або планшеті. Замість численних імейлів, онлайн-табличок, чатів у месенджерах або дзвінків — єдиний канал комунікації. Команда INFINITAS у додатку намагалась надати відповіді на всі «болі» та питання партнерів. 

«Ми оцінювали потреби партнерів – питання з якими вони звертаються до нас, як до дистрибутора, їхню частоту, враховували колишній досвід. Так найпопулярніші запити: забезпечення промоматеріалами, управління контрактами, моніторинг сигналу та зручну оперативну комунікацію, стали основою для функцій майбутнього додатку», — розповідають у компанії. 

Як використовувати додаток і що він уміє? Усі наявні партнери компанії вже мають автоматично створені акаунти. Щоб отримати доступ до додатка, партнеру потрібно:

  • Надати запит до менеджера INFINITAS про реєстрацію в додатку. 
  • Завантажити додаток для Android або iOS і зайти до свого облікового запису.
  • Після цього користувач отримує доступ до тих каналів, які вже транслює, а також до тих, які ще може підключити. 

Через додаток можна надсилати запит на нові підключення, керувати чинними контактами, слідкувати за анонсами телеподій або нового контенту, отримувати графічні макети та інші маркетингові матеріали, контролювати наявність сигналу та мати зручний зворотній зв’язок із менеджером 24/7. Про всі важливі для провайдера події додаток сповістить push-сповіщенням. 

Працюючи над додатком, команда INFINITAS ставила перед собою ціль: створити комплексний інструмент для партнерів, який допомагатиме їм надавати якісні послуги глядачам, працювати із промо, спілкуватися із підтримкою — і все це зі свого телефону.  

«Ми не хочемо, щоб партнер після укладання угоди відчував, ніби його полишили сам на сам із безліччю питань, які можуть виникати по трансляціях. Ми хочемо допомагати партнерам, зокрема, маленьким провайдерам, у яких немає великого штату дизайнерів чи маркетологів, заробляти й тішити своїх глядачів якісним контентом», — говорять у компанії. 

Які в компанії плани

INFINITAS — молода компанія, що працює фактично в режимі стартапу. Але всього за пів року, попри війну та економічну кризу їй вдалося досягти значних показників: забезпечити покриття телеканалу в майже 2 млн домогосподарств за допомогою кабельного ТБ, IPTV, OTT, DTH; укласти ліцензійні угоди з понад 130 провайдерами та десятками закладів HoReCa по всій Україні. 

Тож компанія дивиться у майбутнє з надією й оптимізмом, планує запрошувати до співпраці нових партнерів, розвивати нові ніші та втілювати сміливі ідеї. 

«Деякі експерти кажуть про неминучий занепад ТБ. Ми іншої думки. Сам по собі контент був, є і буде «королем». Це лише наступний еволюційний крок у сторону інших типів споживання, нових технологічних рішень, схем монетизації контенту. INFINITAS використовує найкращі світові практики та технології у роботі, тож допоможе партнерам зробити цей крок максимально ефективно», — говорять у компанії. 

Тож 2023 року компанія планує закріпити успіх дистрибуції Setanta Sports, запропонувати новим партнерам послугу повного циклу для запуску каналів: від отримання ліцензії й до дистрибуції та монетизації контенту. 

Також компанія продовжить розвивати нішу HoReCa: уже доробляють спеціальний OTT-додаток, який допоможе барам, кав’ярням, готелям показувати відвідувачам спортивні події, не порушуючи авторські права. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук