Як штучний інтелект змінює креативну індустрію: досвід використання AI-інструментів агенцією CTRL/ART/D

Ілля Голіцин, co-founder & CEO web3-агенції CTRL/ART/D в колонці для AIN.UA розповів про досвід використання AI-інструментів в роботі колег.

Ілля Голіцин
Зображення в матеріалі: CTRL/ART/D

ChatGPT — відтепер мій особистий джун. Як співзасновник web3-агенції, я відкритий до нових технологій і радію, коли мої співробітники використовують штучний інтелект. В роботі ми використовуємо переважно такі інструменти, як ChatGPT та Midjourney.

Я в захваті від того, як штучний інтелект генерує неймінг та слогани. ChatGPT зараз є для мене головним інструментом для розвитку бізнесу, оскільки допомагає в листуванні з клієнтами. Також я його використовую для пошуку ідей для соцмереж. ШІ за секунду розробив структуру мого курсу по NFT.

Ще один корисний інструмент, який я використовую — це інтелектуальна система Stable Diffusion, за допомогою якої вдалося згенерувати білочок у стилі Енді Воргола. Насправді, можна задати будь-який художній стиль, але поп-арт найкраще вдається нейромережі.

Зараз я проходжу курс креативного директора в SKVOT, а свої ідеї візуалізую через Midjourney. Це нейронна мережа, яка створює зображення за текстовим запитом. Ви можете описати словами сюжет майбутнього малюнку, і далі ШІ генерує вам його. Цей інструмент також допомагає в розробці візуальних концепцій та при створенні презентацій.

Head of design нашої агенції Віталій Грабик за допомогою Midjourney генерує медіа-контент для соціальних мереж. Звісно, у Midjourney є недоліки: наприклад, анатомічна неточність та проблема деталізації при переході між шарами текстур.

Наш дизайнер та ілюстратор Єгор Дмитриєвич використовує ШІ, щоб покращувати якість та розмір зображень — це значно економить час. У Єгора завжди під рукою Upscale.media та Hotpot.ai.

Штучний інтелект — це не просто програма чи опція, а цілий напрям про те, як думати та аналізувати дані. Хоча не всі колеги зі мною погоджуються. Креаторка нашої агенції Ліза Павленко впевнена, що саме власна думка та аналітика відрізняють хорошого автора текстів від штучного інтелекту.

Ліза, яка працює журналісткою на фрілансі, використовує ChatGPT та copy.ai для написання текстів різних форматів, від постів для соцмереж до статей на політичну тематику. Штучний інтелект допоможе побудувати структуру тексту — це особливо корисно тим, хто тільки починає писати або взагалі не використовує тексти в своїй роботі. Хай там як, але навичка копірайту корисна навіть для перепалок в коментарях.

«Креатив та аналітика — те, що робить текст якісним. Те, що змушує його читати, а не скіпнути в перші секунди», — пояснює вона.

Штучний інтелект ще не навчився писати такі тексти. Порада райтерам від Лізи: розвивайте креативне мислення, аналізуйте, не бійтесь додавати власну думку (звісно, якщо це не формат, який вимагає тотальної об’єктивності). Не забувайте про фактчекінг, адже ChatGTP називає війну конфліктом, а початок російського вторгнення датує 2015 роком.

Наш SMM Катя Чупіна активно генерує контент за допомогою ChatGPT, який став для неї «другим пілотом».

«Більше не має потреби шукати помічника, якого треба вчити з нуля та роз’яснювати всі маркетингові тонкощі, які йому незрозумілі. AI інструмент розуміє мене з першого слова та завжди готовий до брейншторму. Він доступний 24/7 та дуже швидкий, допомагає прискорити загальний хід роботи», — каже Катя.

Акаунт-менеджер Богдан Кравченко використовує штучний інтелект для автоматизації написання скриптів та повідомлень в LinkedIn та на електронній пошті. Це дозволяє економити час і виконувати пріоритетні завдання. Богдан використовує інструменти AI для створення та редагування текстів вакансій при пошуку нових спеціалістів.

ШІ значно спрощує роботу піарникам. Робота нашої PR-експертки Дарини Клименко пов’язана із великими обсягами даних: це інформація про ринок, цільову авдиторію та конкурентів. Така робота вимагає чимало часу, а ChatGPT допомагає Дарині швидко збирати всі вихідні дані та ключі для майбутнього контенту та розробки PR-стратегій.

Крім того, сервіс дуже корисний для створення медіа баз на різних ринках та допомагає зробити вивантаження email, щоб підтримувати зв’язок. За допомогою ШІ вдається значно економити робочий час, коли треба вирішувати рутинні завдання, отже, більше уваги приділяти важливим справам. Дарина рекомендує новачкам-піарникам та людям, не пов’язаним з цією сферою, сервіс Writerelease, який допомагає в написанні прес-релізів.

Нейромережі значно підвищили ефективність агенції. Штучний інтелект спричинив революцію в світі пошукових систем, і з часом змінить життя кожного з нас. Ми в CTRL/ART/D до цього готові.

Автор: Ілля Голіцин, co-founder & CEO web3-агенції CTRL/ART/D.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук