У березні 2023 року ми започаткували першу відзнаку AIN.Business Club: Історії року. Протягом місяця ми спільно з Mastercard проводили голосування серед читачів за історії підприємців, які найбільше надихають. Учасниками голосування стали понад 50 малих та середніх бізнесів, про які писала редакція на сайті у 2022 році. Переможці були визначені завдяки голосуванню українців, а після – членів журі. З усіма учасниками та умовами визначення переможців можна ознайомитися за посиланням.

30 березня ми зустрілися в UNIT.City, щоб провести час у колі однодумців та оголосити переможців AIN.Business Club: Історії року. Головний приз від Mastercard у вигляді 100 000 гривень на розвиток бізнесу отримав clean-tech стартап Rekava, що набрав найбільшу сумарну оцінку від журі та читачів видання. 

Rekava дбає про навколишнє середовище та спеціалізується на виготовленні посуду та свічок з кавової гущі. Особливість всіх виробів Rekava — вони розкладаються за кілька місяців. Крім того, такий посуд можна використати як добриво, паливо чи навіть корм для тварин, адже виготовляється він виключно з компонентів рослинного походження.

«Кожна історія бізнесу в рамках проєкту – привід для гордості та доказ неабиякої сили духу. Попри усі виклики повномасштабної війни, підприємці не зупинилися, і часто – виходили за межі можливого. Вони релокували підприємства, змінювали логістичні шляхи, знаходили нові напрями розвитку та перезапускали бізнес. Ми в Mastercard віримо, що підприємці – це фундамент для відбудови сильної, прогресивної та інноваційної України, і ми продовжимо підтримувати їх, надаючи нові можливості для зростання», – зазначила Анна Онищенко, віцепрезидентка по роботі з клієнтами Mastercard в Україні та Молдові.

Іншими переможцями стали:

  • соціальне підприємство з пошиття постільної білизни — OHRA home;
  • український бренд одягу — byMe;
  • студія дизайну інтер’єрів Between the walls, що стала фаворитом читацького голосування.