Редакція AIN.UA провела нове анонімне опитування, в якому з’ясувала, якими сервісами користуються читачі.
Дослідження. Загалом в опитуванні взяли участь 569 людей. Вони відповідали на задані AIN.UA закриті питання щодо сервісів для роботи. Ми також попросили читачів розповісти, який з них є найзручнішим і чому. Нижче наведено результати опитування.
Сервіси для спілкування
- Як показало опитування, найпопулярнішим сервісом для робочого спілкування є Gmail. Це відзначили майже 70% опитаних.
- 60,3% респондентів обирають Telegram. Цікаво, що Facebook від нього значно відстає — його використовують лише 20,9% опитаних. У месенджері WhatsApp спілкуються лише 9,7%.
- Slack популярніший за Microsoft Teams. Перший вибирають 44,5% респондентів, тоді як сервісом від Microsoft користуються 22%.
Сервіси для відеоконференцій та спільної роботи
Серед спеціалізованих сервісів для відеоконференцій найпоширенішим є Zoom — його обирають 46% читачів, які пройшли опитування. На другому місці — Skype (38,7%), а на третьому — Google Meet (30,9%). Найменш популярним є нещодавно представлений сервіс для відеодзвінків Facebook Messenger Rooms (0,5%).
Серед інструментів для спільної роботи респонденти найчастіше називали сервіси Google:
- Google Docs використовують 62,7% респондентів;
- Google Sheets — 52,2%;
- «Google Календар» — 44,8%.
Файли на Google Диску при цьому зберігають 63,8% опитаних. Інші використовують Dropbox (13,4%) і OneDrive від Microsoft — 17,9%.
Серед сервісів для контролю та управління завданнями найпопулярнішим виявився JIRA. Його у своїй роботі застосовують 37,6% респондентів. Trello користуються 31,3% респондентів. Нагадаємо, компанія Atlassian, що володіє JIRA, купила сервіс Trello у 2017 році. Сума угоди становила $425 млн.
До трійки лідерів потрапив інструмент для спільної роботи та управління завданнями Confluence. Ним користуються 27,4% опитаних. На четвертій позиції сервіс Notion, а за ним — Basecamp.
Який сервіс є найзручнішим і чому?
«У діджиталі головне — швидкість та адаптація до продуктів, які використовуєш. Тому ми вибрали найбільш прості, звичні та зручні інструменти. Сервіси Google — без них нікуди, якщо йдеться про спільну роботу. Telegram — найкращий спосіб зв’язатися з людину щодо потрібного питанню або швидко скинути файл. Worksection — адже це найпростіший сервіс, який краще за функціями/ціною, ніж конкуренти. І, звісно, зі специфічного — Figma. Вона круто підходить для виведення проєктів девелоперам та спільної роботи всього відділу».
«Worksection — спільне місце для роботи, усе інше допоміжне або інтегроване. Зручно саме те, що вся інформація про проєкти в одному місці й вона доступна всій команді. При цьому є багато варіантів доступу, до того ж можна планувати проєкти та пов’язувати завдання. Вартість нижча, ніж у решти сервісів, зараз це також актуально».
«GSuite, на мою думку, найбільш зручний пакет застосунків для роботи. Усі послуги доступні з будь-яких пристроїв. Окремо варто згадати Meet. Це максимально зручний та стабільний сервіс для відеоконференцій. Він простий і дуже дружній для підключення зовнішніх учасників».
«Microsoft Teams: багаті можливості щодо обміну інформацією з колегами, інтеграція з багатьма сервісами, розмиття або заміна фону під час відеодзвінка».
«Asana — найзручніший багатофункціональний сервіс серед безплатних, хоча має свої недоліки, які платний пакет не вирішує. Платний пакет не вважаю привабливим і через високу ціну».