Gmail також почне відображати знайому синю галочку біля імені відправника, щоб підтвердити його особу. Як повідомляє The Verge, позначку верифікованого користувача отримають всі, хто використовує індикатори бренду для повідомлень (Brand Indicators for Message Identification, BIMI).

Як працює верифікація від Google?

  • Прапорець верифікованого користувача ґрунтується на функції індикаторів бренду (BIMI) Gmail. Це вимагає від компаній автентифікації того, що логотип, який вони використовують як аватар електронної пошти насправді належить їм. Компанії, які вже запровадили BIMI, автоматично отримають галочку.
  • Як показано на зображенні, наданому Google, наведення курсора на галочку показує, що «відправник цього електронного листа підтвердив», що він є власником домену та зображення профілю, які вони використовують для надсилання листа.
  • Google зазначає, що автентифікація електронної пошти може допомогти як користувачам, так і системам безпеки «визначати та зупиняти спам», а також дозволяє відправникам «використовувати довіру до свого бренду».
  • Gmail вже запроваджує перевірені галочки як для облікових записів Workspace, так і для особистих облікових записів Google, тож незабаром ви можете почати бачити сині галочки у ваших електронних листах.

Чому це цікаво?

Нещодавній безлад із перевіркою в Twitter (коли «галочка верифікації за гроші» надала можливість будь-кому говорити начебто від імені компанії) привернув увагу користувачів до проблеми верифікації.

Проте кожна популярна соціальна мережа, від Tinder до Pinterest і YouTube, має певну версію піктограми, що засвідчує автентичність користувача. Наприклад нещодавно Meta також розпочала тестовий продаж верифікації для облікових записів Facebook та Instagram.

Додавання від Google більш помітної галочки може допомогти користувачам швидко ідентифікувати законних відправників, особливо якщо вони не знають, що взагалі означає схвалений BIMI логотип, включений в електронний лист, або не можуть перевірити законність його використання.