Коли компанія шукає нову хмарну інфраструктуру для своїх сервісів, великі провайдери здаються очевидним та безпечним вибором. Однак клієнти таких провайдерів часто стикаються з проблемами в питаннях повсякденної підтримки або імплементації рішень, які виходять за рамки стандартних пропозицій.

Ми, SIM-Networks – німецький провайдер IT-інфраструктури з досвідом понад 10 років на ринку. Наші клієнти, які раніше працювали з провайдерами-гігантами, часто озвучують такі відгуки. У цій статті ми поділимося спостереженнями щодо проблематики обслуговування хмарних клієнтів, а також розповімо про власний підхід.

У чому проблема «гучних імен» в індустрії IT-інфраструктури?

Провайдери-гіганти на кшталт Azure, AWS або Google Cloud не потребують представлення. Згідно з дослідженням Statista, в останньому кварталі 2022 року AWS контролювали 32% ринку хмарної інфраструктури, Microsoft Azure – 23%, а Google Cloud – 10%, тобто 65% у сумі.

Розмір компанії неминуче впливає на підхід до бізнесу. У цьому можна переконатися, якщо ми розглянемо продуктову лінійку кожного з цих провайдерів. Ви побачите приголомшливу кількість продуктів і рішень для різноманітних індустрій – від телекомунікацій до квантових технологій.

У AWS, Azure і Google Cloud достатньо технічних ресурсів для розробки пропозицій, які, на перший погляд, задовольнять потреби будь-якої компанії, якій потрібна нова ІТ-основа. Однак за широким спектром рішень приховується нестача іншого ресурсу.

Ось що кажуть деякі користувачі цих сервісів:

Azure 

«Все легко, коли просто, але бережись, якщо доведеться стикатись зі складністю реального світу. Багато «гострих кутів» і деталей функціональності, які залишаються без пояснень. Конкретно мова йде про налаштування NFS і DNS, а також проблеми зі стабільністю та обмежену підтримку SSD в різних дата-центрах. Хлопці зі служби підтримки не знають про деякі проблеми, які повинні бути враховані у стандартних процедурах».

AWS 

«Жахливе обслуговування. Обліковий запис зламали. AWS не змогли визначити, як це сталося, зате тримали наші гроші в заручниках і пояснювали, що я повинен пройти купу адміністративних інстанцій перед тим, як їх повернуть».

Google Cloud

«Було не дуже безшовно. Також погана документація. Клієнтська підтримка – так собі».

У SIM-Networks ми часто чуємо схожі відгуки від наших клієнтів, які раніше користувалися послугами великих провайдерів. Це очікувано – з такою кількістю клієнтів часто не вистачає ресурсів, щоб відповісти на запит у службу підтримки протягом тижня, не кажучи вже про те, щоб детально досліджувати потреби конкретного бізнесу.


Великі провайдери дійсно можуть запропонувати універсальні рішення та покрити базову функціональність. Але, якщо ви стикаєтеся з несподіваними проблемами або нестандартними задачами, ймовірно, вам доведеться розбиратися самостійно – таких клієнтів, як ви, мільйони по всьому світу.

Плани підтримки за окрему плату – популярний спосіб розв’язати цю проблему та визначити, чиїм потребам віддавати пріоритет. Але в такому випадку вирішується проблема провайдера, а не клієнта – бізнес отримує новий пункт витрат в обмін на базовий елемент роботи з IT-інфраструктурою, тобто підтримки розробника платформи. Міжнародні корпорації можуть дозволити собі увагу великого провайдера; для більшості малих та середніх бізнесів це проблематично.

Якщо потреби вашого бізнесу повністю покриваються стандартними пропозиціями «з коробки», можливо, що нестача ресурсів підтримки або необхідність платити за увагу не стануть для вас проблемами. Але, коли йдеться про цілу IT-інфраструктуру бізнесу, так буває дуже нечасто – тут варто згадати слова про «складність реального світу» з відгуку на Azure.

Чим SIM-Networks відрізняється від великих провайдерів?

Суть нашої пропозиції можна сформулювати як «проєктний підхід» – ми повністю беремо на себе створення IT-платформи компанії з нуля на основі завдань і бажань клієнта.

Ми працюємо з меншою кількістю клієнтів, ніж провайдери-гіганти, що дозволяє нашим інженерам і проджект-менеджерам фокусуватися на конкретних проєктах: від первинної консультації до створення хмарної або серверної інфраструктури.

Щодо консультацій – більшість бізнесів звертається за послугами провайдерів IT-інфраструктури без чіткого розуміння того, як повинна виглядати майбутня обчислювальна платформа. Але в цьому нема потреби – щоб успішно реалізувати проєкт, достатньо визначити, які глобальні завдання бажає вирішити компанія.

Будь-який проєкт IT-інфраструктури в SIM-Networks починається з комунікації та закінчується комунікацією – саме цього не можуть запропонувати великі міжнародні провайдери. Спочатку ми спілкуємося із клієнтом, щоб обчислювальна платформа відповідала баченню бізнесу, а після реалізації проєкту залишаємося на зв’язку 24/7 і відповідаємо не пізніше ніж за годину – це зафіксовано в SLA компанії.

Надійна IT-платформа – це не лише сервери з відповідними конфігураціями. Щоб бізнес міг працювати над довгостроковими цілями та не відволікатись на розв’язання повсякденних технічних проблем, потрібен цілий комплекс послуг, який складається в партнерські відносини між провайдером і клієнтом.

Ви можете скористатися перевагами такого підходу до послуг IT-інфраструктури, замовивши корпоративну хмару SIM-Networks. З технологічного погляду цей продукт може виглядати як завгодно – публічна хмара, приватна хмара чи гібридна платформа на основі декількох хмарних архітектур. Усе залежить від ваших потреб – просто опишіть, які завдання вам потрібно виконати, і наші експерти підготують проєкт рішення.