Як не втратити дані після припинення роботи «Бітрікс24» в Україні: Перехід на NetHunt CRM

«Бітрікс24 в Україні» — все! За інформацією з різних джерел, з 1 червня 2023 року доступ до системи в Україні або стане неможливим, і всі дані українських клієнтів будуть автоматично видалені, або залишиться можливим, але, через те, що коробкова версія системи працюватиме в режимі обмеженої ліцензії, низка функціональних можливостей буде недоступною.

Так чи інакше, дані українських користувачів «Бітрікс24» у небезпеці. Вже зараз російський вендор програмного забезпечення CRM скасував автоподовження тарифу, а значить, по закінченню терміну підписки всі українські бізнеси-клієнти «Бітрікс24» будуть автоматично переведені на безкоштовний тарифний план. Щойно це станеться, користувачі не матимуть можливості зберегти свої напрацювання у системі або експортувати їх в альтернативне рішення.

Якщо ви не хочете втратити цінні для вашого бізнесу дані, діяти треба швидко. Вже зараз всі українські клієнти «Бітрікс24» мають якнайшвидше викачати свою базу даних із системи та подумати над альтернативною CRM для подальшого ведення бізнесу.

Одна з таких альтернатив «Бітрікс24» — українська CRM-система NetHunt CRM.

Чому українським бізнесам варто перейти з «Бітрікс24» на NetHunt CRM?

При виборі альтернативного CRM-рішення, українським бізнесам варто звертати увагу на цілу низку факторів:

  • Чи є нова CRM-система надійною? Чи не підпадає вона, як і «Бітрікс24», під санкції? 
  • Як захищаються дані у системі? Які гарантії безпеки даних надає вендор?
  • Наскільки складною для використання та впровадження є система? Як швидко можна завершити процес міграції даних та розпочати ефективне використання CRM?
  • Наскільки гнучкою є система? Чи здатна вона підлаштуватися під специфічні внутрішні процеси та запити компанії?
  • Яку функціональність та які інтеграції пропонує нова СRM-система? Чи підходить вона під специфіку українського ринку? 

На щастя, ринок програмного забезпечення CRM наразі є доволі широким та може запропонувати безліч гідних варіантів. 

Один з них — NetHunt CRM — гнучка українська СRM-система, що пропонує цілу низку функцій для якісної організації клієнтських даних, впорядкування й автоматизації бізнес-процесів, контролю над ефективністю команди.

NetHunt CRM — багатоканальна CRM-система, яка дозволяє поєднати комунікації різними каналами в єдиному вікні:

  • Пряма інтеграція з Gmail дозволяє створювати картки клієнтів із вхідних та вихідних листів, автоматично зберігати всю історію листування у відповідних картках клієнтів та завжди мати повний доступ до клієнтської інформації прямо у поштовій скринці.
  • Пряма інтеграція із усіма популярними в Україні месенджерами (Telegram, WhatsApp, Viber, Instagram, Facebook Messenger) дозволяє керувати чатами з усіх месенджерів у єдиному вікні, автоматично створювати картки клієнтів із чатів та відповідати на повідомлення прямо з інтерфейсу CRM-системи.
  • Пряма інтеграція з сервісами VoIP-телефонії (Stream Telecom, Binotel, Ringostat) дозволяє дзвонити прямо із інтерфейсу NetHunt CRM, оформлювати заявки із дзвінків та приєднувати дзвінки до відповідної картки клієнта у NetHunt CRM.

Окрім того, NetHunt CRM пропонує потужну функціональність автоматизації, яка дозволяє значно підвищити продуктивність команди та знизити вірогідність помилок у базі даних, що виникають внаслідок ручного вводу інформації. 

Завдяки Автоматизації в NetHunt CRM ви можете автоматизувати процеси введення даних, збору лідів через сайт, розподілу угод між менеджерами, підігріву та конвертації лідів за допомогою автоматичних листів, просування лідів вниз по воронці тощо.

Функція email-розсилок допоможе вам створювати та зберігати шаблони листів, сегментувати базу даних та надсилати масові персоналізовані імейли, аналізувати їхню ефективність за допомогою аналізу ключових імейл-метрик (відкриття, кліки, відписки, відповіді тощо). 

Звісно, NetHunt CRM пропонує і базову для програмного забезпечення СRM функціональність:

  • Функціональність для управління контактами: сегментація бази.
  • Воронки продажу для відстеження прогресу угод.
  • Звітність: активність менеджерів, досягнення поставлених цілей, звіти з продажу.
  • Функціональність для командної роботи: завдання, @теги колег у картках клієнтів тощо.

Значна перевага NetHunt CRM полягає в тому, що система є надзвичайно гнучкою. Ви можете підлаштувати систему під свої конкретні процеси та потреби, не змінюючи їх для того, щоб отримувати користь із рішення. Залежно від своїх запитів, ви можете створювати власні папки, поля та фільтри й налаштовувати систему так, як буде зручно вам.

Команда підтримки клієнтів NetHunt CRM залюбки допоможе вам швидко та безболісно перенести дані з Бітрікс24 в NetHunt CRM без втрати інформації та налаштувати систему таким чином, щоб ви одразу могли нею користуватися.

Спробуйте NetHunt CRM для свого бізнесу прямо зараз — перші 14 днів безкоштовні! 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук