В Україні не користуються застосунком Snapchat, хоча у США та інших розвинених країнах — це безумовний хіт. Водночас у нашій країні на сьогодні розміщуються аж два офіси Snap Inc., адже саме українцям компанія завдячує своїм вірусним продуктом — масками.

Купивши 2015 року одеський стартап Looksery за $150 млн, Snapchat отримав високоточну технологію розпізнавання та обробки селфі в реальному часі, без якої дівчата з усього світу не змогли б — який жах! — «домалювати» собі собачі вушка й носик.

Побудовані на одеській технології фільтри-маски миттєво стали хітом. Їх приміряли на себе голлівудські зірки, спортсмени, бізнесмени й навіть політики. Їх копіювали в Apple, Facebook, Instagram та десятках інших застосунків, наприклад MSQRD і FaceApp. Однак жодній з цих компаній поки що не вдалося випередити першопроходців і досягти такого самого вірусного ефекту, який спричиняє поява чергової шаленої маски в Snapchat. Кейс з останніми новинками вчергове підтвердив це.

Редактор AIN.UA склала список найпопулярніші маски Snapchat за всю його історію. Звісно, їх набагато більше, але саме ці десять ви точно бачили, навіть якщо ніколи не користувалися Snapchat і майже не знаєте, що це таке.

Зомбі

Маска зомбі з оригінального набору ще українського на той час застосунку Looksery, стала однією з тих, які найчастіше використовують у Snapchat. Її залюбки «приміряли» зірки, і навіть одного разу начепив тодішній президент США Барак Обама. Згодом маску кілька разів оновлювали, проте невдовзі вона набридла користувачам, і з базового набору її прибрали.

Обама — крайній праворуч

Залізна людина

Одна з перших масок, яку разом із «зомбі» також одразу вподобали користувачі Snapchat.

Пізніше компанія випустить інші маски на тему супергероїв і навіть присвячені релізам «Месників» фільтри. Оригінальна маска, на жаль, зникне з набору базових, але назавжди залишиться в наших серцях.

Очі-сердечка

Ще одна маска-ветеран, яка стала дуже популярною завдяки своїй простоті та тематиці: чи можна висловити кохання краще, ніж за допомогою карикатурних мультяшних сердечок, що виростають на місці очей?

У маски було багато різноманітних похідних, проте ці «бульбашкові» рожеві серця проникли в акаунт буквально кожного Snapchat-користувача.

Рожева пантера

Цей тимчасовий фільтр компанія випустила у 2017 році. Він накладав не лише рожеві вушка та носик героя культової мультиплікаційно серії на селфі користувачів, а й оригінальну музику франшизи. А внизу — одразу під селфі — діловито походжала та сама пантера, пригоди якої нам усім так подобалися в дитинстві.

Омолодження

У першому наборі масок Snapchat була доволі популярною маска, яка зістарювала фотопортрет. Однак цього року на заміну їй прийшла абсолютна протилежність — маска, яка перетворює дорослого на дитину. Якщо накласти її на селфі, щічки округляться, зморшки розгладяться, губки стануть рожевішими, а очі лукаво заблищать. Загалом, навіть якщо ви не найчарівніший дорослий, дитина з вас гарантовано вийде дуже мила.

Користувачам маска дуже сподобалася. Щоправда, приміряли вони її не на себе, а на улюблених телевізійних та кіногероїв.

Котячо-собачі фільтри

Минулого року Snapchat навчився розпізнавати не лише людські, а й котячі селфі й, відповідно, накладати на них маски. Любителі котів з усього світу буквально шаленіли від щастя й завалили соцмережі своїми улюбленцями в окулярах, квіткових вінках, шоломах з кавунових та хлібних скоринок тощо. Відтоді без Snapchat-масок фотографії котиків не зараховуються.

Після успіху з котиками, до застосунку додали маски також для собак. Перше, що зробили користувачі, — застосували на песиках маску, про яку ми розповімо нижче. Так світ дізнався про собак з котячими мордами й навпаки — і більше ніколи не буде таким, як раніше.

Обмін обличчями

Нарешті ми дійшли до однієї з найбільш вірусних масок Snapchat. Маску представили 2016 року, і не випробував її лише лінивий. Особливо популярною маска стала серед близнюків (було, щоправда, не зовсім зрозуміло, чи вона справді працює).

Іноді виходили вельми моторошні фотографії — наприклад, якщо користувачі помінялися обличчями з лялькою, гарбузом з Хелловіну або стаканчиком Starbucks. Хоча (кого ми обманюємо) фотографії з цим фільтром виходили моторошними завжди.

Спробуйте тепер це розбачити

Собачі вушка

Абсолютний хіт усіх часів, від якого не сховатися, навіть якщо ви просто вийшли по хліб. У певний момент так званий догфейс став настільки популярним, що відсутність у дівчини фотографії з собачими вухами натякала, що з її соцмережами щось не так.

У маски виявився довгий хвіст: догфейси живуть і досі, і час від часу вони досі трапляються в Instagram чи Facebook. І наче вже не комільфо і баян, але все одно мило.

Зміна статі

А ця новітня маска за вірусністю випередила, напевно, навіть догфейс. Однак, вона на відміну від собачих вух, стала значно популярнішою серед хлопців. Цього разу чоловіки мірялися, хто з них є найкрасивішою.

На мою думку, переміг Бран Старк

Деякі навіть викладали оброблені фото в Tinder, збираючи там натовпи довірливих шанувальників.

Дівчата виставляли свої «чоловічі» селфі не надто охоче — далеко не з кожної виходив так само симпатичний хлопець, як із Серсеї Ланістер.

Веселка

А ось і абсолютний переможець. Ця маска пережила і Залізну людину, і зомбі та інші перші маски в наборі базових. На сьогодні веселка й досі тут, і це не дивно — свого часу вона стала настільки популярною, що перетворилася на мем.

Деякі фани навіть почали малювати собі веселку та анімешні очі замість костюмів на Хелловін та Комік-кон. Так з’явилася ціла серія роликів-туторіалів на YouTube, де блогери показували, як зробити такий макіяж.

Культова, словом, маска.