Український сервіс Setapp (належить компанії MacPaw) підготував нову рекламну кампанію. Працював над нею один з найвідоміших українських продакшенів Radioaktive Film. Команда підготувала два ролики:

Ролик «Прибирання» демонструє, що станеться, якщо ваші рідні подумають про чистку макбуку надто буквально.

«Стискання» іронізує над тим, наскільки несподіваним може обернутися стиснення файлів для вашого пристрою.

Рекламну кампанію запустили від анонс нового тарифного плану — Family Plan, що доступний з 29 травня. Користувачі Setapp можуть запрошувати нових і наявних користувачів за $19,99 США на місяць. Нові користувачі також можуть створити сім’ю та стати її власниками.

Setapp — незалежний сервіс підписки на застосунки для macOS і iOS від MacPaw. Setapp надає доступ до бібліотеки з 240+ застосунків для Mac, iPhone і iPad від провідних світових розробників. Ідея в тому, що спеціальна команда відбирає найкращі на їх думку додатки, щоб допомогти користувачам зосередитися на своїх робочих задачах.

Чому це цікаво?

MacPaw — одна з небагатьох українських продуктових компаній, що для промо своїх продуктів знімає дорогі професійні ролики на західний ринок. Раніше компанія вже неодноразово промотувала Setapp, використовуючи саме такий формат. Редакція AIN.UA попросила команду Setapp розповісти, чому обрали саме такий шлях.

Продукти MacPaw застосовують креативний підхід в роботі за необхідності відповідно до цілей і стратегії продукту. Наприклад, креативна кампанія Revenge of the junk від TBWA для CleanMyMac X. У своїх комунікаційних проявах з аудиторією, Setapp передбачає креативний підхід, котрий команда впроваджує з моменту запуску продукту.

  • Так у 2017 (рік запуску Setapp) вийшла креативна кампанія Setapp x SuperHeroes, ціллю котрої було розповісти про Setapp простими словами.
  • У 2020 році з новим позиціюванням Setapp вийшла й нова креативна колаборація: Setapp x Droga5, котра демонструє глядачам наскільки продуктивним може бути день завдяки Setapp.
  • У 2021 році Setapp знову співпрацював з SuperHeroes над кампанією Super Simple Stories. Метою кампанії було підвищити обізнаність бренду серед нової аудиторії, яка часто не сприймає рекламу.

У 2023 ми запустили новий Family Plan і знову вирішили розповісти про цікаву можливість креативним шляхом — щоб охопити нові аудиторії. Цього разу ми співпрацювали з українськими Radioaktive Film.


Також редакція AIN.UA попросила розповісти, скільки у MacPaw українських користувачів.

Setapp не розголошує дані про кількість користувачів. Наразі українська аудиторія не входить в топ країн серед користувачів Setapp. Проте українська база користувачів Setapp поступово зростає, і тому ми нещодавно локалізували Setapp українською.