Через збій у електронному кабінеті платників податків, який адмініструє ДПС, у деяких користувачів-ФОП виникла помилка. Оксана Седляр, головний бухгалтер компанії «Таксер», розповіла AIN.UA, як перевірити цю помилку та як її виправити.
Як перевірити помилку
У багатьох ФОП в електронному кабінеті платника податків, в розділі «ЕК громадянина» вказана адреса не відповідає адресі в розділі «Облікові дані платника», пояснює бухгалтер.
Ця адреса може бути неактуальною, старою або «чужою». Водночас, вона має відповідати адресі реєстрації ФОП, яку можна перевірити у розділі «Облікові дані платника» або у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР).
Тут і надалі зображення надані «Таксер»
Якщо така помилка є, її наслідком може стати те, що у звітність, що сформована в кабінеті платника податків, потрапить неправильна адреса. А в деяких випадках злітає і отримувач звітності, тобто порушується прив’язка до податкової.
Як її виправити
Потрібно у цьому ж самому кабінеті сформувати та надати «Заяву про внесення змін до Державного реєстру фізичних осiб-платникiв податків» (для заповнення в електронному вигляді), форма №5ДР:
Після заповнення заяви потрібно додати до неї сканований документ, що підтверджує поточне місце реєстрації підприємця.
Додатків до заяви може бути кілька, як їх додавати — показано на скріншоті.
«Податкова досить швидко обробляє ці заяви, тому, вже на наступний день після її подання ви можете перевірити виправлення помилки», — говорить бухгалтер.