Діджитал дизайн агенція Nextpage Agency провела масштабний ребрендинг та змінила назву на Obriy Design Büro. Про процес та результати ребрендингу розповідає Alex Seagull, фаундер та СЕО компанії.

Про причини ребрендингу

Nextpage Agency досягла гарних успіхів на ринку: за спиною в агенції понад 150 вдалих проєктів в різних нішах. Проте, як будь-який організм, ми змінюємося з часом та намагаємося стати кращими. Ребрендинг — наш спосіб показати як компанія змінилася всередині та зовні, розказати про нові цінності та виклики.

Бренд Obriy Design Büro – це про ідеали та принципи, які важливі для кожного члена команди і об’єднують нас. Наша сила – в єдності індивідуальностей. Ми цінуємо неповторність. Це дає можливість бути самим собою, проявляти ініціативу та вносити унікальний вклад у роботу. Індивідуалізм живить наш бунтарський рух проти буденності та середньостатистичності в роботі. Ми завжди прагнемо до нових висот та знаходимо творчі рішення для кожного завдання. Ми сміливі та ініціативні, впевнені у своїй експертизі та завжди професійні, не боїмося брати на себе відповідальність за наші рішення та дії.

Ребрендингом займалася внутрішня команда. Завдяки цьому, в роботі нам вдалося врахувати головні цінності компанії та характер людей, які в ній працюють.

Ми одразу вирішили не обмежуватися косметичним ремонтом, а піти глибше: створити нову назву та стиль, які відображатимуть нашу суть. І ми успішно впоралися з поставленими завданнями.

Як виникла назва Obriy Design Büro?

Ми — українська компанія, що спеціалізується на дизайні. Наша суперсила полягає у здатності створювати інноваційні рішення за допомогою інструментів діджитал-дизайну та розширювати межі бізнесу. Ми шукали назву, яка відображатиме наші цінності та буде зрозумілою як українській, так і англомовній аудиторії. Після ретельного вивчення різних варіантів ми зупинилися на слові «Обрій», яке латиницею «Obriy» стало серцевиною нової назви.

Для нас «Обрій» означає бажання змінювати та розширювати можливості наших клієнтів та партнерів за допомогою дизайну. Ми створюємо не просто гарні інтерфейси, а рішення, які допомагають нашим клієнтам досягати цілей та успіху в бізнесі. Ми віримо, що саме це — наша сила.

Другий важливий момент, чому слово «Обрій» таке важливе: це українське автентичне слово. Тепер через назву відображатиметься наше коріння і гордість за національну приналежність.

Щодо другої частини нашої назви — «Design Büro» — її пояснення досить просте. Ми є професійною командою досвідчених дизайнерів та інших фахівців, які об’єднані для того, щоб забезпечити нашим клієнтам найвищу якість послуг. Саме на це вказує ця частина нашої назви.

Так народилася назва Obriy Design Büro: українські дизайнери-сміливці з новаторським і кваліфікованим підходом до роботи, які жадають рухати креативні горизонти за допомогою діджитал-дизайну.

Новий образ — нова айдентика

Один із найцікавіших і найскладніших етапів. Ми вирішили повністю змінити все: логотип, кольори, шрифти, сайт, стиль соцмереж. Айдентика Nextpage була кіберпанкова і футуристична. Obriy теж модерний, але вже не кіберпанковий: він яскравий, зухвалий, і втілює індивідуалізм. До нової кольорової гами увійшли 3 кольори: неоново-зелений, чорний та білий. Неоново-зелений своєрідний амбасадор нашого характеру, він уособлює нотку бунтарства та індивідуальності. Зазвичай, із занадто яскравими відтінками зеленого працювати непросто. Треба вміти знайти той самий баланс, щоб не було занадто. Ми цей баланс знайшли — чорний та білий урівноважують кольорову гаму, додають стилю та монументальності. До речі, кожен відтінок має назву, яку згенерували разом із ChatGPT. Зелений — Toxic Lime, чорний — Radiant Rave, білий — Rebel White.

Новими фірмовими шрифтами стали Zen Dots та Work Sans. Для заголовків використали Zen Dots: шрифт, натхненний футуристичним баченням та науково-фантастичними фільмами різних епох. Для звичайного тексту — шрифт Work Sans з сімейства Work Typefamily, створений Іваном Цанко.

Попередній логотип виглядав як перекреслений по діагоналі квадрат червоно-рожевого кольору на чорному тлі. Ми вирішили повністю відійти від геометрії та перенесли назву в логотип. Оновлене лого — це слово Obriy в нашому фірмовому зеленому на чорному тлі. Фірмовий знак літера О з нижнім підкресленням та зіркою всередині робить посилання до значення слова. Це ніби сонце встає над горизонтом. До речі, фірмовий знак має ще декілька підтекстів, які характеризують нас. Наприклад, ви можете помітити силует комп’ютера. А якщо перевернути його по горизонталі, можна побачити бінарний код. І перше, і друге значення натякають на основи сучасного діджитал-світу. 

Ще одною фішкою нового стилю стали 3D-фігури. Майже всі фігури не мають чіткої форми, а їх структура нагадує рідкий метал. Ми не випадково зупинилися на ефекті рідкого металу. Це символізує гнучкість в роботі та відкритість до інновацій. Один із символів Obriy Design Büro – зірочка – також закарбована в 3D. 

Частка штучного інтелекту в процесі

Розробка нової айдентики та філософії бренду лише частина роботи. Перед цим проводиться багато дослідницької роботи, на яку треба витратити деякий час і ресурси. Ми скоротили цей час, використавши ChatGPT. Його алгоритми допомагали збирати, аналізувати та структурувати дані про ринок та конкурентів. Окрім цього, він допомагав генерувати ідеї для маркетингових матеріалів та покращував ті напрацювання, що вже є.

Доволі цікаво використовувати креативні можливості штучного інтелекту. Наприклад, він згенерував назви наших фірмових кольорів. Дрібна, але важлива задачка для повнішого образу бренду. Замість того, щоб займати час команди, він зробив це сам.

Для нашої команди штучний інтелект став своєрідним колегою на сапорті. Ми вже використовуємо його в роботі й це значно прискорює робочі процеси.

Побачити результати ребрендингу можна на сайті Obriy Design Büro та в соцмережах компанії.

Ми завдячуємо нашим захисникам, волонтерам та всім залученим службам, бо саме завдяки їхньому захисту та діяльності ми маємо можливість працювати та реалізовувати свої проекти. Не забуваймо підтримувати їх усіма можливими способами, бо наше першочергове завдання полягає в перемозі над ворогом. Запрошуємо вас приєднатися до активних зборів фонду Взаємодопомога, де частина нашої команди є активними волонтерами. Зробити внесок і допомогти можна за цим посиланням.