Оптимізували логістику та збільшили прибуток: три історії успіху

У сучасному світі, де швидкість і ефективність є ключовими факторами для успіху бізнесу, автоматизація логістики стає все більш важливою. Завдяки використанню передових технологій, компанії можуть оптимізувати свої логістичні процеси, покращити оперативність та знизити витрати. Сучасні TMS-системи автоматизації здатні швидко та точно аналізувати дані, створювати оптимальні маршрути та контролювати рух транспорту. Це дозволяє знизити час доставки, покращити якість обслуговування клієнтів та забезпечити високий рівень логістичних послуг.

Керівники логістики трьох великих українських компаній поділилися своїм досвідом та успіхами в оптимізації логістики.

Віталій Гринишак, заступник директора з операційної логістики STV group

Оптимізація та систематизація транспортної логістики 

Наразі STV group є одним з головних гравців на вітчизняному ринку дистрибуції. Крім того, компанія надає 3PL-послуги, які включають доставку, зберігання, управління запасами, комплектацію замовлень і доставку кінцевим споживачам. 24 години на добу  компанія відправляє вантажі  більш ніж за 300 маршрутами до 10 тисяч точок доставки з 30 локацій по всій Україні.

«Наша компанія створена у 1997 році, у 2016 році вона об’єдналася з трьома іншими великими українськими дистриб’юторами. Після злиття наступним логічним кроком для STV Group стало створення нової єдиної системи управління логістикою. Необхідно було знайти такий сервіс, який забезпечує контроль над транспортом, дає можливість будувати звіти та аналізувати показники. Але головною метою було скорочення витрат на транспорт, оскільки вони досягали до 40% від загальних видатків компанії. Після довгих пошуків оптимального IT-рішення ми зупинились на сервісі ANT-Logistics, також відомого в Україні як Мурашина логістика. На цю мить ми користуємося сервісом вже понад 3 роки, і я можу сміливо сказати: завдяки йому логістика нашої компанії працювала стабільно і в пору пандемії, і під час воєнного стану. До речі, основна ціль також була досягнута – загальні витрати компанії  були зменшені майже на 11%. Це сталося за рахунок кількох факторів: відбулося зменшення пробігу на 10%, зменшилася кількість маршрутів на 7%, на 8% зросла кількість точок на маршруті», – поділився досвідом заступник директора з операційної логістики STV group Віталій Гринишак.

Сергій Косенко, керівник відділу транспортної логістики «Долфі-Україна»

Ми досягли збільшення об’ємів продажів на 50-60%

«Долфі-Україна» – найбільша дистрибуційна компанія відомих торгових марок медичного обладнання та товарів для здоров’я, яка має 25000 торговельних точок, 15 логістичних центрів та 2 власних заводи.

 «Довгий час спеціалісти нашої компанії виконували формування маршрутів вручну. Це було величезне навантаження на логістів – їм потрібно було все тримати в голові, самостійно враховувати можливі нюанси. На побудову маршрутів в одному місті витрачалося 3-4 години. Ми бачили, що людський фактор все частіше спричиняв збої у доставці та фінансові втрати, тому розпочали пошук ефективного IT-рішення для автоматизації логістики. Спершу ми хотіли розробити власне програмне забезпечення, але порахували, що значно дешевше використовувати готове хмарне TMS рішення. Тим більше цей варіант не тільки доступніший за ціною, але і швидкий та надійний, оскільки він вже перевірений у роботі багатьох інших компаній. У квітні 2021 року ми почали впровадження сервісу ANT-Logistics на одній із філій. Потім, коли ми вже наочно побачили, як все працює, додали всі інші філії. Завдяки автоматизації логістики ми оптимізували витрати та виявили, що тією кількістю авто, що ми маємо, можна охопити набагато більше торгових точок. Це дозволило значно збільшити ринок збуту та досягти росту об’ємів продажів на 50-60%», – зазначив Сергій Косенко, керівник відділу транспортної логістики «Долфі-Україна».

Володимир Галабурда, керівник служби доставки ПТК ТОВ «Агромат»

Якісна доставка допомогла бізнесу збільшити дохід

Національна мережа магазинів плитки та сантехніки «Агромат» заснована в 1993 році та нараховує 25 магазинів по всій Україні.  Крім того, товари компанії можна замовити в онлайн-магазині.

«Наша цінність – це надання якісного сервісу клієнтам. Саме для їх зручності ми створили власну службу доставки замовлень. Але організація ефективної логістики великої компанії – справа дуже складна, навіть досвідчені логісти не могли вручну врахувати всі необхідні фактори.  Ми звернулися до спеціалістів компанії ANT-Logistics з метою оптимізації доставки останньої милі. Наразі наш логістичний відділ має дуже ефективний інструмент, повністю налаштований та адаптований під потреби бізнесу. За допомогою сервісу ми планували 120-190 доставок на день та управляли парком у 40 авто (до початку повномасштабного вторгнення), а наразі ці цифри складають 70-100 доставок щодня при користуванні 20 авто. Кожний водій бачить свій маршрут у мобільному додатку ANT-Logistics, а логісти контролюють рух транспорту та миттєво дізнаються про проблеми. Чи зріс при цьому прибуток бізнесу? Безперечно. Висока точність доставки забезпечує меншу кількість повернень і втрат. Як величезний бонус ми здобули лояльність покупця, який отримав якісний сервіс, а значить і надалі обиратиме нашу компанію», – розказав Володимир Галабурда, керівник служби доставки ПТК «Агромат».

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук