«Менше грошей в інвесторів → менше грошей на найм»: що із кадрами у геймдеві

Тетяна Локтіонова, засновниця Values Value, написала пост про основні тенденції найму в геймдеві з точки зору рекрутингової агенції. Якщо коротко — все не дуже райдужно, на ринку менше грошей, більше відгуків від кандидатів. Наводимо скорочений варіант її тексту нижче.

Фото надане автором

Давно вже не писала, що відбувається в рекрутинговому бізнесі геймдеву на прикладі Values Value та декількох агентств, де ми маємо доступ до інсайдерської інформації.

  1. Менше грошей в інвесторів → менше грошей в стартапів, менше стартапів → менше грошей на найм. У великих компаній теж скорочення найму, на бенчі великі рекрутинг-команди, в яких самих мало вакансій в роботі → менше звертаються до агентств.
  2. Скорочення в індустрії → (хибне) уявлення про легший пошук топових спеціалістів → більше експериментів з самостійним наймом → пізніше звертання до агентства, коли вже майже «пропало всьо».
  3. Багаті багатіють, а топових спеціалістів як доводилось хантити, так і доводиться.
  4. Агентствам охоче віддають ще складніші, майже безнадійні вакансії.
  5. Ще жорстокіші бої по контроферах.
  6. Не спостерігаю зменшення зарплатних очікувань при хантінгу.
  7. Так, відгуків від кандидатів більше.
  8. Вхідних заявок від студій в нас поменшало мінімум у два рази, якщо раніше ми обирали одного клієнта з чотирьох, то зараз проактивно біздевимо, щоб працювати саме з тими компаніями, що підходять. Радо допомагаємо стартапам скейлитися, на щастя, такі є, і ми задоволені співпрацею один з одним.
  9. Півтори роки тому навіть постійні клієнти мали бронювати слоти в нас за 2-6 місяців, зараз ми 1-2 рази на місяць проходимось по постійним клієнтам та пропонуємо свої послуги. Ринок є ринок.
  10. Так, ми тепер торгуємось та знизили ціни до середніх по ринку.
  11. Щонайменше два солідних геймдев-агентства з UK зачинились. А саме UK — мекка для агенцій. Мають змінювати бізнес-модель деякі регіональні лідери. Наші теж скорочують, скорочуються та вимушені оптимізувати видатки.
  12. Ми запропонували модель підписки, вона значно економить витрати на найм нашим клієнтам. Декілька колег теж активніше пропонують довгострокові моделі співпраці за аутсорсом рекрутингу, аутстафом окремих рекрутерів, підпискою тощо.
  13. Більше продаємо досліджень, аналітики зарплат, бенефітів.
  14. Працювати на нових ринках складно, та ми працюємо, незважаючи на дуже, ду-у-уже повільні процеси та комунікації.

Автор: Тетяна Локтіонова, засновниця Values Value

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук