Раніше при відправці товарів з післяплатою через «Нову пошту», застосовувати РРО/ПРРО було не обовʼязково. Проте, як повідомляє AIN.UA, нещодавно податкова змінила умови. Податковий консультант Олександр Зарайський розповів про нові правила. AIN.Business вибрав головне.

  • Останні півтора року ДПС України в своїх індивідуальних податкових консультаціях писала, що РРО/ПРРО, у випадках відправки товарів ФОПами накладним платежем, можна не застосовувати. Від 4 липня 2023 року, ці умови більше не діють.
  • Обставини, на які посилаються податківці, стандартні: ФОП продає товари в інтернеті, відправляє товари через «Нову пошту», отримує післяплату на свій розрахунковий рахунок ФОП через NovaPay.
  • Хоча мова йде про індивідуальну податкову консультацію, яка дійсна для конкретного випадку та запиту ФОП, Зарайський рекомендує усім підприємцям про всяк випадок застосовувати РРО/ПРРО при відправках товарів з піляплатою. 
  • Серед причин, зокрема, не визнання «Нової пошти» кур’єрською службою ДПС України:

«Поряд із зазначеним, зі змісту звернення Підприємця вбачається, що він асоціює ТОВ «НОВА ПОШТА» із кур’єрською службою, в той час як, відповідно до умов Договору про надання послуг з організації перевезення відправлень, розміщеного на сайті ТОВ «НОВА ПОШТА» та витяг з якого наведено в зверненні, вбачається, що ТОВ «НОВА ПОШТА» є експедитором, а не кур’єрською службою, а тому посилання Підприємця на роз’яснення ДПС щодо організації господарських взаємовідносин із кур’єрськими службами не відповідає фактичним обставинам, що наведені у його зверненні», – йдеться в тексті консультації.