Міжнародна маркетингова компанія Publicis Groupe Ukraine (в неї входять Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine, Saatchi & Saatchi Ukraine та інші агенції) запропонувала тим співробітникам, хто виїхав з України, повернутися до 25 вересня 2023 року — інакше компанія не продовжуватиме співпрацю з ними. Про причини такого рішення редакції AIN.UA розповів CEO компанії Енвер Кікава.
Що запропонували команді
Співробітникам, які виїхали за кордон, запропонували повернутися до України до 25 вересня 2023 року, інакше компанія не буде із ними працювати надалі.
У компанії зазначають, що це рішення безпосередньо вплине на обмежену кількість співробітників, адже зараз понад 90% українського офісу вже працює в Україні, а більшість тих, хто ще не повернувся, планують це зробити до кінця вересня. Через це з української команди підуть декілька співробітників.
Причини такого рішення
«Publicis Groupe Ukraine вірить в перемогу і продовжує працювати над відбудовою свого бізнесу та бізнесу своїх клієнтів. Частиною цього процесу є чітке розуміння, що українська команда групи повинна перебувати саме тут, в Україні», — говорить Енвер Кікава.
Загалом причиною для такого рішення послужили кілька факторів:
- Команди продовжують працювати у гібридному режимі, маючи можливість балансувати між віддаленою та офісною роботою. У компанії підкреслюють, що на практиці видно: живий контакт та взаємодія під час роботи в офісі позитивно впливає не тільки на її ефективність, але й на моральний та емоційний стан колективу.
- Оскільки компанія працює у сервісному бізнесі, розуміння поточного контексту діяльності клієнтів також є важливою складовою роботи. Постійно живучи за кордоном, важко об’єктивно відчувати контекст в Україні і виникає розрив у сприйнятті реальності, що також знижує ефективність спільної роботи команди, як вважає CEO компанії.
- У компанії також говорять про те, що розуміють ризики перебування в Україні, які лишаються досить високими. Але ситуація є більш контрольованою і передбачуваною, через це більшість співробітників уже повернулися до України. «Тенденцію до поступового повернення співробітників ми також спостерігаємо серед наших клієнтів та інших представників рекламного ринку», — говорить він.
Розказувати про це рішення командам почали ще на початку 2023 року, щоб кожен міг прийняти рішення. Тим, у кого були сумніви щодо повернення, компанія допомагала із пошуком роботи в офісах Publicis Groupe в інших країнах.
«Останній анонс був очікуваним, команда до нього готувалась і тому сприйняла його з розумінням. Врешті-решт, з початку повномасштабного вторгнення пройшло вже майже півтора року, і весь цей час ми активно підтримували всіх наших співробітників», — говорить CEО компанії.