CRM-партнер iForum 2023: що відомо про NetHunt CRM

10 серпня 2023 року у київському Міжнародному Виставковому Центрі відбудеться найчисленніша офлайн-конференція в Україні — iForum. Ця подія об’єднує тисячі професіоналів з України: керівників компаній, інвесторів, розробників, маркетологів, фахівців з ІТ-індустрії, креаторів і медіа. І все це для спільного обміну ідеями, знаннями, пошуку шляхів розвитку та спілкування з представниками технологічного світу. 

Запрошені спікери поділяться з учасниками заходу цікавими та інформативними доповідями. Втім, проведення такого значущого заходу не було б можливим без підтримки партнерів. Зокрема, компанії NetHunt CRM, яка приєдналася до конференції у ролі офіційного CRM-партнера.


Що відомо про NetHunt CRM?

NetHunt CRM — українська CRM-система для B2B-бізнесів, яка дозволяє об’єднати замовлення із різних каналів у єдиному вікні, організувати клієнтську базу, автоматизувати процеси продажу, маркетингу та підтримки клієнтів, підвищити рівень контролю над ефективністю команди.

За 8 років існування NetHunt CRM допомогла великій кількості великих та малих бізнесів із різних галузей впорядкувати свої дані та організувати свої бізнес-процеси. Серед клієнтів NetHunt CRM, які довіряють свої дані системі, — Rozetka Pay, Uklon, iPlan, Haski, Hurmа, Ensuria, Epom та багато інших. 

Поміж інших визначних досягнень, NetHunt CRM залучила фінансування від Google for Startups Ukraine Support Fund. Це свідчить про високий рівень довіри та визнання потенціалу компанії від  глобального технологічного гіганта у сфері розробки програмного забезпечення. Також  NetHunt CRM отримує визнання та високі рейтинги від незалежних платформ, таких як Capterra і G2

Філософія компанії, в першу чергу, полягає в тому, що CRM-система має бути зручним інструментом, який спрощує роботу користувачів, а не ускладнює її. CRM-система повинна адаптуватися до унікальних процесів компанії, а не змушувати компанію змінювати свої звичні процеси, щоб отримати переваги від її використання. 

Саме тому NetHunt CRM пропонує високий рівень гнучкості — її легко налаштувати під конкретні процеси та потреби компанії. Окрім того, менеджери з підтримки клієнтів та розробники постійно ретельно вивчають і уважно прислухаються до запитів клієнтів та потреб ринку.

Обравши NetHunt CRM, ви: 

  • Завжди матимете доступ до повної інформації про клієнта — з якого каналу звернулася людина, яких домовленостей вже вдалося досягти, а які кроки ще треба здійснити. 
  • Збережете базу даних актуальною, зрозумілою та організованою. Всі поля, папки та фільтри можна налаштувати таким чином, щоб вони відображали процеси всередині вашої компанії. Функція запобігання дублювання даних допоможе позбавитися від дублікатів у базі. 
  • Поєднаєте чати з усіх месенджерів у інтерфейсі NetHunt CRM завдяки інтеграції системи з популярними месенджерами — Telegram, Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Instagram. 
  • Зможете здійснювати дзвінки з CRM-системи, створювати заявки з вхідних дзвінків та зберігати деталі комунікацій телефоном у картці клієнта в CRM завдяки інтеграції з сервісами VoIP-телефонії — Stream Telecom, Binotel, Ringostat
  • Значно зекономите свій час. Завдяки функціоналу автоматизації ви точно не заплутаєтесь у рутинних задачах, не забудете про демонстрацію продукту замовнику та не пропустите важливий дзвінок із клієнтом. Введення даних, розподіл угод між менеджерами та ланцюги імейлів для підігріву лідів будуть автоматизовані.
  • Зможете ретельно планувати задачі різних відділів, швидко та ефективно обговорювати питання, ділитися ідеями з колегами в режимі реального часу. 
  • Створюватимете угоди із вхідних листів у декілька кліків і завжди будете знати про заплановані події та зустрічі завдяки синхронізації календаря з CRM-системою.
  • Отримуватимете чітку картину щодо прогресу угод, очікуваному прибутку і знатимете, які етапи воронки ефективні, а на яких варто удосконалити процеси.
  • Зможете надсилати масові імейл-розсилки і відстежувати ключові метрики, такі як відкриття, відповіді, кліки і відписки.

Запрошуємо вас відвідати конференцію iForum та ближче познайомитися із NetHunt CRM, подивитися систему та поставити всі питання, які вас цікавлять! Приєднуйтесь до нашого Telegram-каналу, пишіть у коментарях до закріпленого посту «Промокод», і ми з радістю поділимося з вами спеціальним промокодом від NetHunt CRM на знижку -10% на квитки на захід.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук