Компанія Meta представила свої результати за другий квартал. Серед іншого — там же показники і по розміру аудиторії.

  • Місячна аудиторія Facebook вперше пройшла позначку у 3 млрд MAU. Це хороший результат зважаючи на те, що у 2021 році аудиторія вперше не показала зростання. Незважаючи на критику про те, що молода аудиторія ігнорує сервіс, Facebook продовжує зростати.
  • Дена аудиторія Facebook також виросла і складає 2,064 млрд, що також більше результатів попереднього кварталу — 2,037 млрд.
  • Якщо ж взяти MAU всіх сервісів Meta — WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, Facebook і тепер Threads — аудиторія складе 3,88 млрд щомісячних користувачів, це майже половина населення Землі.

Чому аудиторія росте? Є підозра, що причиною стала популяризація Reels, які щодня програються 200 млрд разів і доступні на кількох платформах компанії.

Марк Цукерберг також повідомив, що розвиток Threads йде добре, щодня платформою користуються десятки мільйонів користувачів. Точних цифр не було.

Коротко про фінансові результати Meta:

  • Виторг — $32 млрд при очікуваних $31,12 млрд.
  • Прибуток — $7,79 млрд.
  • Звільнення більше 20 тисяч співробітників спрацювало, компанія зекономить від $3 до $6 млрд.
  • В наступному кварталі очікується отримати від $32 до $34 млрд виторгу.

Акції компанії після оголошення позитивних фінансових результатів виросли на 7%. Єдине, де Марк Цукерберг поки не може показати позитивної динаміки — проект Reality Labs, сумарні втрати перевалили за $21 млрд при доходах, що у десять разів менші.