Співзасновник та керівний партнер українського сервісу Megogo Федор Дроздовський дав велике інтервʼю виданню Forbes. Серед іншого — розповів про план залучити інвестиції і спробу вийти на IPO, яку відклали через повномасштабне вторгнення. Редактор AIN.UA зібрав тези.

  • IPO. Планували на літо 2022 року, почали готуватись ще у 2019 році. Оцінка до повномасштабного вторгнення складала $800-$900 млн. Планували вийти на NASDAQ, оскільки це відома велика американська біржа, а отже — доступ до великого числа інвесторів. Вихід на IPO — це й доступ до дешевших капіталів та ліквідності.
  • Через повномасштабне вторгнення вихід на IPO відклали.
  • Інвестиції. Зараз розглядається варіант залучити перший інвестиційний раунд компанії. Його обʼєм — приблизно $20-$30 млн, вказують у Megogo. Залучати кошти планують у американських чи європейських інвесторів.
  • Отримані інвестиції направлять на експансію на нові ринки. Для виходу на один ринок потрібно близько $2 млн, тому отриманих коштів має вистачити на 10 країн.
  • Міжнародна діяльність. Megogo присутня у 14 країнах світу. У 2023 році запустились у Польщі, планується вихід на ще 2-3 ринки, в наступному році — близько 5. Загальний план відповідає інвестиціям — 10 країн у наступні кілька років. Це не франшизи, а безпосередня участь Megogo.
  • Україна. Станом на сьогодні Україна — основний ринок для Megogo, що генерує більше половини доходів. Міжнародна експансія повинна змінити це: очікується, що у наступні кілька років саме зовнішні ринки приноситимуть більше виторгу.

Загалом у компанії працює близько 700 людей, 170 відповідає за розробку.