Nothing запускає суббренд CMF, який сконцентрується на доступніших пристроях

Компанія Nothing, яку створив один з засновників OnePlus Карл Пей, і яка недавно представила свій новий Nothing Phone (2) запускає суббренд «CMF by Nothing». Як повідомляє The Verge, суббренд запропонує користувачам «новий асортимент продуктів, які роблять кращий дизайн більш доступним». 

  • Першою парою продуктів під брендом будуть нова пара навушників і розумний годинник. Обидва з’являться пізніше цього року, а більше деталей обіцяють у найближчі місяці. 
  • «CMF», очевидно, розшифровується як «Color, Material, and Finish» (Колір, матеріал і обробка), що має відсилати до однойменного дизайну.
  • Основний бренд Nothing зосереджуватиметься на преміальному «інноваційному дизайні», та використовуватиме «останні технології» (процесори та комплектуючі). А CMF by Nothing матиме доступний «чистий дизайн» і запропонує користувачу «надійну якість».
  • Генеральний директор Nothing Карл Пей не розкрив додаткової інформації про новий бренд, зазначивши лише, що «CMF by Nothing керує окрема команда, що гарантує, що основні кадри Nothing залишаться зосередженими на основних продуктах».
  • Що цікаво, Карл Пей вже має історію запуску доступних суббрендів у існуючих технологічних компаніях. Одним із останніх великих проектів, над яким він працював ще в OnePlus, був започаткування суббренду Nord, асортимент якого відтоді розширився, включаючи кілька телефонів, навушників і навіть розумний годинник.
Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук