Історія бару Malevich бере початок з 2014 року. Спочатку друзі Мітя Ятім та Андрій Пелюховський запостили кав’ярню, а згодом трансформували бізнес у заклад з українськими винами. За словами Ятіма, слідували за мрією – випивати в компанії друзів у винному барі, де все влаштовано на власний смак.

Зображення в матеріалі: Malevich

Стартували з маленької суми — менше $3000 на Ярославовім Валу. У 2017-му був перезапуск на Рейтарській за $10 000. Отримали більше приміщення, зробили ремонт. Менше ніж за півроки, заклад окупився. Проте з початком повномасштабної війни, засновники зіштовхнулися з фінансовими проблемами й прийняли рішення продати бар. Неочікувано для Ятіма та Пелюховського, Malevich отримав більш як 40 пропозицій щодо купівлі. Зрештою, бар придбали Анна Салко та Михайло Корбаков.

AIN.Business розпитав у нових власників про те, як працює Malevich через рік після купівлі, про зміни в концепції, та плани на майбутнє.

«Malevich – місце сили для місцевих і туристів»

рові власники Malevich – Анна Салко та Михайло Корбаков.

Анна та Михайло вирішили придбати проект, бо він ставив на меті популяризацію українського продукту. Крім цього, зважали на те, що Malevich працював як галерея. Нагадаємо, вона стала популярною, і засновники закладу навіть продавали картини.

За словами нових власників, коли Мітя Ятім та Андрій Пелюховський продавали заклад, прагнули інвестувати свій час і гроші не просто в звичайну локацію. Malevich був місцем сили як для місцевих, так і іноземних гостей, згадує Анна, саме тому пропозиція зацікавила.

Бар обійшовся у $10 000, плюс видатки на юристів. З травня по серпень 2022 року команда займалася вдосконаленням: змінили фінмодель, переформатували бухгалтерію, звернулися до юристів та покращили візуальну складову. Зокрема, заклад почав пропонувати коктейлі та лікери, а не тільки локальні вина. Malevich збільшив свою пропозицію, в меню додали популярні закуски. На момент виходу матеріалу, також планується запуск повноцінної кухні.

«Нам приємно, що концепція залишилася без змін: ми любимо українське, бо Малевич – українець за походженням. Працюємо з українськими постачальниками продукції, розвиваємо вітчизняний ринок», — додає Анна.

«Інвестиції в оновлений Malevich – $40 000»

Окупити проект нові власники сподіваються вже після перемоги. Як зазначила Анна, на сьогодні для барів проблема не у вартості оренди чи закупці, а у комендантській годині. Втім, додає співвласниця бару, команда намагається тримати баланс у ситуації, що склалася.

AIN.Business й далі збирає історії малого та середнього бізнесу в Україні. Якщо вам є що розповісти, – заповніть форму: 

За останній рік у барі вдалося пропрацювати безпеку та стандартизацію робочих процесів, що позначилося на якості продукції для гостя, каже підприємниця. Аудиторія закладу — чоловіки й жінки 18-35 років.

бар Malevich на рейтарській

Інвестиції в проект становили понад $40 000 і продовжують окуповуватися. Оскільки нові власники приділили багато уваги якості продукту, а саме коктейлям і міцній карті, поставили не на швидку окупність, а на стабільний розвиток.

«Зрештою, від цього виграють і інвестори, і кінцеві гості. А також персонал знає, що він продає якісний продукт», — переконаний Михайло.

«Плануємо розвивати справу»

З початку існування Malevich, в закладі щодватижні відбуваються виставки. Цим зараз опікується Анна Салко, в той час, як Михайло Корбаков відповідає за фінансову складову.

З травня 2022 і до сьогодні відбулося більш як 20 виставок. Одна, зазначає Анна збирає 20-30 гостей у день відкриття і ця кількість постійно зростає. Завдяки заходам, власникам Malevich вдається регулярно збирати донати на Армію SOS. Крім цього, у барі підтримують місцевих артистів.

«Нам приємно, що українські художники/фотографи/митці продовжують свою діяльність в Україні. Завдяки їх творчості гості бару Malevich донатять на Армію SOS. Ми нікого не примушуємо це робити, просто пропонуємо листівки й плакати з репродукціями картин за донат», — розповіла підприємиця.

гості бару Malevich

Крім цього, відвідувачам пропонують коктейль «Деад Рашн», виторг з якого повністю йде на потреби Збройних Сил. Завдяки цій акції, а також волонтерським ініціативам з виставок, за рік вдалося перерахувати армії понад 100 000 грн.

«Плануємо працювати й далі. Смачні коктейлі – це більше, ніж джин-тонік. Вміння відпочивати – це більше, ніж кухоль пива. Саме тому існує оновлений Malevich, привітний до кожного і закоханий в Україну», — підсумувала героїня.