PayPal запустила власний стейблкоїн PYUSD. Що це таке і як вплине на ринок

Одна з найбільших американських фінансових компаній PayPal запустила власний стейблкоїн — PYUSD. Традиційно, компанії, що запускають такі проекти, запевняють: кожний долар PYUSD забезпечений депозитами в американських доларах, а також іншими ліквідними цінними паперами чи іншими грошовими еквівалентами. 

1 PYUSD = $1

Спочатку сервіс запускається в США і буде доступний для клієнтів компанії при проведенні транзакцій. Подібний проект PayPal запустила не просто так: керівництво бізнесу певне, що цифрові платежі, криптовалюти, web3 та всі інші похідні — надовго, а отже компанія повина не ігнорувати нову сутність, а стати її частиною та дати своїм клієнтам можливість користуватись вже звичними для частини аудиторії сервісами. 

В компанії певні, що спочатку PYUSD будуть використовувати для купівлі NFT, в web3-проектах чи для купівлі речей в іграх з поступовим розширенням залученості в інших сферах. Аби утримати довіру користувачів і не допустити випадку, коли 1 PYUSD не буде дорівнювати $1, компанія планує видавати щомісячні звіти по забезпеченню активів відповідним грошовим еквівалентом. 

Видання Coindesk зібрало кілька червоних прапорців стосовно PYUSD

  1. У Штатах PYUSD працюватиме через систему Venmo. Вона ж, у свою чергу, доступна лише у США і вимагає наявності банківського акаунту. Якщо у людини його немає, то вся історія з PYUSD — це просто ще один спосіб переказу коштів американцями. Реальної користі користувач PYUSD не отримає, вказує видання.
  2. За словами Coindesk, PayPal не створила нічого нового і по суті користувач не отримує жодних нових для себе можливостей. Все це виглядає скоріше як спроба бути у тренді на ринку, котрий великі компанії довгий час ігнорували. Як наслідок, у свіжих фінансових звітах PayPal вкаже певні досягнення PYUSD та отримає схвалення від інвесторів, хоча те, як користувачі використовують PayPal, по суті не зміниться. При цьому сама компанія зможе заробити.
  3. Можливо, PYUSD зможе стати конкурентом для Tether. Але проблема у тому, що продукт PayPal має чимало обмежень, як мінімум — географічних, тоді як у Tether їх немає. В будь-якому випадку, реальний стан справ покаже лише час і те, чи стане PYUSD конкурентним продуктом. 

Зрештою, гравці на ринку вказують на один важливий момент. PayPal — велика компанія, важливий та помітний гравець на ринку. І якщо такий гравець заходить у історію зі стейблкоїнами — це як мінімум допоможе з популяризацією цього явища на ринку, а можливо і пришвидшить його впровадження та широке використання. 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук