Створений українцями стартап Pluspoint, що працює на інструментом для управління онлайн-репутацією брендів, залучив $400 000 інвестицій. Раунд очолила венчурна компанія та стартап-студія Pragmatech Ventures.

Деталі угоди

  • Pluspoint був заснований українським серійним IT-підприємцем Сергієм Шаніним. Перша комерційна версія продукту була створена влітку 2021 року.
  • Основний продукт Pluspoint – це платформа, що дозволяє локальним бізнесам (від ресторанів до медичних клінік) працювати із відгуками користувачів та клієнтів у Google, Facebook та на інших онлайн платформах. А також виявляти та реагувати на негативні відгуки та утримувати клієнтів бізнесу.
  • Після початку повномасштабної війни, Google відключив можливість створювати нові публікації й залишати відгуки на картах в Україні, фактично зробивши сервіс неробочим. Команді довелось змінити фокус компанії та прискорити вихід на нові ринки.
  • За останній рік, Pluspoint розпочав активний розвиток на ринках Іспанії, Португалії та Бразилії та вже має більше сотні клієнтів в цих країнах.
  • 70% залученого фінансування команда планує спрямувати на розширення географії продажів, а решту 30% – на розвиток продукту. Також в планах команди розширення доступних інтеграцій із найбільш популярними месенджерами, інтерналізація продукту під нові ринки та додавання AI-функцій на базі LLM.
  • Штаб-квартира Pluspoint розташована у США. До складу команди входять понад 10 спеціалістів з України, Португалії, Іспанії та Бразилії.

Як працює Pluspoint

  • Як пояснюють розробники, за допомогою платформи спрощується та автоматизується процес управління відгуками. Таким чином, Pluspoint може заощадити до 90% часу, необхідного для ручного управління відгуками, а також полегшує відстеження та моніторинг ефективності, допомагаючи виявляти тенденції та закономірності.
  • Алгоритм роботи такий:
    • клієнт отримує запит оцінити свій досвід взаємодії із компанією чи платформою;
    • позитивні відповіді автоматично публікуються на популярних платформах відгуків;
    • негативні відгуки чи ситуації повідомляються представникам бізнесу або команді сапорту з необхідними деталями для швидкого реагування та розв’язання питання.
  • Сервіс працює за SaaS моделлю та є доступним для компаній у всьому світі. Користувачі можуть обрати підписку на місяць, яка коштуватиме від $69 або річну підписку, при якій вартість буде починатись від $58 на місяць.

«Розмір ринку платформ з управління онлайн репутацією перевищує $1 млрд та продовжує зростати щорічно. Онлайн-відгуки – один з найважливіших факторів розвитку Local SEO. Ми у Pluspoint задались метою створити продукт, який дозволятиме бізнесам отримувати втричі більше відгуків від задоволених клієнтів, одночасно покращуючи клієнтський досвід та лояльність до бренду. В наших планах розвинути платформу Pluspoint на нових ринках, а також підвищити конкурентоспроможність шляхом розширення інтеграції та додаванням AI-функцій», – коментує Сергій Шанін, CEO та співзасновник Pluspoint. 

  • Продукт Pluspoint локалізований під португало- та іспаномовні ринки та підтримує інтеграції з 8000+ ключовими сервісами, зокрема з платформами для відгуків, платформами CRM, ERP, BI та аналітики, а також сервісами для emai-маркетингу.
  • Компанія має клієнтів в Європі й Південній Америці та працює із такими компаніями як Lycamobile, Papel Craft, German Doner Kebab. 

«Ми раді долучитися до амбітної історії Pluspoint на етапі їх зростання. Коли AI вбʼє SEO, всім офлайновим бізнесам доведеться системно працювати із відгуками та клієнтським досвідом. Pluspoint – один із першопроходців у цьому новому багатомільярдному ринку. Там ще нема лідера і ми дуже віримо, що їм може стати саме команда з України», – коментує Ігор Соколов, Venture Partner в Pragmatech Studio.