Асистент Віктор — новий етап у цифровій стратегії обслуговування клієнтів бренду побутової техніки AENO

У сьогоднішньому цифровому ландшафті, який швидко змінюється, компанії використовують сучасні технології для невпинного покращення рівня обслуговування клієнтів. AENO, провідний бренд малої побутової техніки, зробив важливий крок на шляху цифрової трансформації, запустивши на своєму вебсайті Асистента Віктора – чат-бота, який працює на базі штучного інтелекту.

Оскільки одним із важливих інструментів комунікації є сайт бренду, для підвищення його ефективності та покращення взаємодії з клієнтами було прийнято рішення про впровадження інтелектуального чат-бота, здатного 24х7 надавати консультації з низки рутинних питань. Спілкуючись із Асистентом Віктором, відвідувач сайту вводить конкретний запит, на який штучний інтелект підбирає максимально повну відповідь. Таке рішення полегшує взаємодію клієнта з сайтом на будь-яких пристроях і дозволяє проаналізувати потреби цільової аудиторії бренду.

Відмінність Асистента Віктора, створеного AENO, від інших чат-ботів і Асистентів, у тому, що з ним в людини виникає емоційний зв’язок, як при спілкуванні з іншими людьми. Під час спілкування чат-бот динамічно підлаштовується під співрозмовника, використовуючи задані параметри Tone of voice і задовольняючи потребу користувачів у взаємодії з емоційною підтримкою.

У процесі розробки застосовувалася сукупність передових технологій штучного інтелекту та мов програмування, які дозволили AENO запровадити понад 1000 сценаріїв розмови. А для досягнення точності відповідей Асистент Віктор був навчений на основі 3000 тренувальних фраз та діалогів.

Віртуальний Асистент працює без відпочинку і може вести тисячі діалогів на місяць. За секунди покупець дізнається про характеристики пристроїв AENO, найчастіші питання, що виникають у процесі їх використання, і все це без залучення спеціаліста служби підтримки. Однак, Асистент Віктор пропонує можливість перемикнутися на розмову з оператором. Цей плавний перехід гарантує, що клієнти мають доступ як до підтримки на основі ШІ, так і до допомоги людини, залежно від їхніх уподобань.

Однією з особливостей Асистента Віктора, що заслуговує на увагу, є його багатомовні можливості, які стають все важливішими на сучасному ринку. Чат-бот може автономно перекладати свої відповіді з граничною точністю, усуваючи мовні бар’єри та зводячи до мінімуму помилки перекладу. Це дозволяє AENO ефективно обслуговувати свою базу клієнтів у 26 країнах. Крім того, Віктор може автоматично визначити мову користувача на основі мовних налаштувань вебсайту, що забезпечує персоналізований та зручний інтерфейс користувача.

Прагнення AENO до постійного розвитку та вдосконалення проявляється, також, у підході до роботи з чат-ботом Віктором. Бренд постійно вдосконалює та навчає чат-бота, додаючи останню інформацію про продукти, нові сценарії діалогів та відповідей, тим самим підтримуючи його актуальність.

«Чат-боти зараз одна з найгарячіших тем у галузі штучного інтелекту. Сьогодні значна частина комунікацій мігрує до месенджерів, і AENO пропонує клієнтам зручний спосіб отримання інформації. Приємно, коли інновації роблять життя клієнта простішим і водночас допомагають бізнесу оптимізувати свої процеси. Також впровадження Асистента Віктора дозволяє AENO бути більш гнучким і адаптивним до потреб клієнтів, що змінюються, і підвищувати свою конкурентоспроможність на ринку», – коментує Тетяна Домме, Customer Care Director AENO.

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук