Ввечері 11 вересня користувачі Ajax зіштовхнулись з проблемами у роботі: як розповіли AIN.UA декілька користувачів продуктів компанії, через збій системи продукти компанії працювали з порушеннями. Ajax практично одразу повідомила про наявність проблеми, а сьогодні засновник Ajax Олександр Конотопський детальніше розповів, чому збій став можливим.
- В хмарі Ajax — близько 200 серверів. Це одна з найбільших хмар в світі в сфері інтернету речей. Навантаження — мільйони хабів та користувачів. Звісно, є чимало резервів. Чому ж стався збій, якщо існує резервування? Ряд процедур аварійного відновлення пройшов не так. Аварійне відключення — це результат послідовності кількох наших помилок та несприятливих факторів поспіль.
- Ми засвоїли уроки і в короткі терміни внесемо серйозні зміни до нашої архітектури. У нас вже є роадмап для наших інженерів, як не допустити таких помилок у майбутньому.
- Ми не обмежуємо функціональність Ajax лише хмарою. Всі позахмарні інструменти доступні незалежно. Наприклад, пряме підключення до станції моніторингу, SMS чи дзвінок з телефону, SpaceControl чи KeyPad для включення чи зняття систем охорони. Всі необхідні резерви ви завжди можете організувати незалежно від нас.
- Також будемо працювати над швидкістю: перепрошую, що повідомили про збій з такою затримкою. Все почалось з невеликого інциденту і ми не чекали, що він матиме такий масштаб. І оскільки інженерна компанія вирішувала проблему — зворотній звʼязок пішов з затримкою.