«Датагруп», одна із найбільших телекомунікаційних компаній країни, представила оновлений візуальний стиль та логотип. Як повідомили в самій компанії, новий стиль відображає основні переваги компанії, а саме «надійність, зручність та інноваційність».
«Ми — прогресивний партнер, на якого можна покластися. І відобразили це у нашому новому логотипі та візуальному стилі. Я вдячній моїй команді та агенції Serviceplan за їх залученість, кропітку працю та креативні ідеї, які допомогли створити нове обличчя надійного партнера», – розповідає Святослав Горбань, заступник генерального директора з комерційних питань «Датагруп».
- «Датагруп» має власну мережу близько 35 000 км в Україні та за кордоном. Останнім часом, компанія інвестувала 700 млн в модернізацію та енергонезалежність мережі, збільшивши в 10 разів її пропускну здатність.
- Також було побудовано надсучасний та захищений ЦОД, запущено хмарне рішення в Європі, впроваджено рішення для захисту від кіберзагроз, збільшено кількість продуктів та послуг в півтора рази.
- У розробленні айдентики брала участь агенція Serviceplan. З новим візуальним стилем та логотипом компанія планує доносити свою цінність до клієнтів, ще більш ефективно.