27 вересня у всеукраїнській мережі мультимаркетів «Аврора» стартувала благодійна ініціатива «Козаки та Аврора», спрямована на збір коштів для відновлення шкіл України. Акція реалізується в партнерстві з фандрейзинговою платформою UNITED24, в межах напряму «Відбудова України».
У 2022 році завдяки благодійній ініціативі «Козаки та Аврора» зібрали понад 7 мільйонів гривень на дрони для Збройних Сил України. Відчуваючи неймовірну підтримку кожного українця, «Аврора» вирішила перезапустити акцію для нової справи.
Мета цьогорічного збору не менш важлива — кошти будуть спрямовані на відновлення шкіл. Рушійною силою ініціативи стануть самі діти, адже головний продукт акції — пригодницька мобільна гра «Козаки та Аврора. У пошуках скарбів».
Однак долучитися до ініціативи може кожен! З 27 вересня по 8 листопада 2023 року в магазинах «Аврори» можна придбати фішки з унікальними героями. Також у межах акції «Козаки та Аврора» продаються посібник до гри та тубуси, де ховаються два рідкісні герої.
Оживити персонажів та розблокувати зброю в доповненій реальності допоможе QR-сканер в додатку — і можна вирушати на пошуки скарбів зі своєю командою! На гравців чекають морські пригоди, захопливі баталії, яскраві локації, а головне — призи за результатами ігрового рейтингу!
Кампанія розроблена за підтримки компанії «Art Nation Loyalty», яка створила гру з унікальними персонажами, акційні товари , та супутні рекламні матеріали. Весь прибуток від продажу акційних товарів буде спрямований на відбудову шкіл України.
Допоможемо відновити українські школи та забезпечити якісну освіту нашим дітям. Більше інформації про акцію — на сайті компанії, у соцмережах та у магазинах мережі «Аврора». Збираймо, граймо, допомагаймо!
Аврора — українська мережа мультимаркетів низьких цін, заснована на Полтавщині у 2011 році. На 2023 рік компанія має понад 1000 магазинів, які представлені в кожному регіоні України.
Ритейлер працює у форматі one dollar store, забезпечує українців продуктами харчування та товарами непродовольчих груп. Разом з цим компанія регулярно ініціює соціальні проєкти, що спрямовані на підтримку українців та ЗСУ.
Art Nation Loyalty — продюсерська компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих програм лояльності для ритейлерів та розробляє товари-блокбастери. Поєднуючи актуальні тренди, технології та ігрові механіки, компанія створює особливі моменти для покупців та додатковий прибуток для ритейлу.
Компанія працює на перетині мистецтва, маркетингу та діджитал-контенту, створюючи унікальні продукти, поєднуючи елементи ігрових практик для досягнення цілей клієнта.
UNITED24 — ініційована Президентом України фандрейзингова платформа та основне вікно збору пожертв на підтримку України. За майже 16 місяців роботи фандрейзингової платформи UNITED24 завдяки пожертвам з більш ніж 110 країн зібрано понад 470 000 000 доларів. Серед амбасадорів UNITED24 — співачка та акторка Барбра Стрейзанд, американські актори Марк Гемілл, Лієв Шрайбер і Міша Коллінз, акторки Кетрін Винник та Іванна Сахно, гурт Imagine Dragons, артдиректор Balenciaga Демна, режисер Мішель Азанавічус, астронавт Скотт Келлі, історик Тімоті Снайдер, британський підприємець Річард Бренсон, кантрі-співак Бред Пейслі, британський мандрівник Беар Гріллз, філософ та економіст Френсіс Фукуяма, шеф-кухар Хосе Андрес, нобелівські лауреати Пол Нерс, Едвард Мозер та Мей-Бритт Мозер, видатні українські спортсмени Андрій Шевченко, Еліна Світоліна, Олександр Усик і Олександр Зінченко.