Стрімінговий сервіс CINDIE, що працює у Латинській Америці, нещодавно придбав британський Web3-проект Paus. AIN.UA спитав в українського співвласника стартапу, Олега Куртяника, про роботу української команди Paus та про деталі угоди.

Фото із Facebook спікера

Paus ще до продажу шукав інвестиції для розвитку, цей продаж став одним із варіантів?

До продажу ми уже підняли $1,5 млн інвестицій та мали підтримку венчурного капіталу. 

Розкажіть про умови та суму угоди, а також чи отримали ви частку від продажу: грошима, акціями, іншими активами?

Подробиці угоди не можу розкривати. Але я продовжую підтримувати ініціативи компанії, а також є її акціонером.

У стартапа була команда в Україні: за що відповідала, чи релокувалася?

Наша українська команда складалась із розробників та бізнес-аналітиків. Україна відома своєю сильною технічною базою, тож ми не мали сумнівів, де наймати tech спеціалістів. Команда весь час була в Україні. Не пригадую, щоб хтось виїхав.

Як українські співробітники працювали під час повномасштабної війни?

Більшість працівників ми найняли саме на початку повномасштабного вторгнення. Як компанія, ми перш за все переймались, чи люди знаходяться у безпеці та намагались підтримувати один одного. 

Навіть мали свій «штаб» (ми його так жартома називали) біля однієї з львівських кав’ярень.  Ми збирались там кожного ранку командою, знайомими, спільними друзями та планували свій день по волонтерці та роботі. Розходились, волонтерили, а потім працювали, часом з укриттів. Іноді бачив, як о 12 ночі коміти прилітають — хтось писав код. Думаю, це гарно допомагало зменшувати стрес. Мені так точно.

Чи можете розповісти детальніше про бізнес-модель Paus, та що із компанією буде далі?

Із CINDIE ми запустимо новий, мультиплатформенний продукт для преміальних фільмів та серіалів, який буде інноваційним для свого ринку. Що саме це буде, я поки не можу сказати, але плануються цікаві нововведення.