Український стартап Influ2, що займається маркетинговими сервісами, пройшов ребрендинг. Над ним працювала креативна студія twid: проекту оновили лого та візуальний стиль. Детальніше про ребрендинг AIN.UA розказали у студії.
- Стартап Influ2 – це проект українського підприємця Дмитра Лисицького, запущений влітку 2017 року. Ідея однойменного сервісу — b2b маркетингова платформа, яка дозволяє таргетувати рекламу на конкретних людей, з огляду на те, як і скільки разів вони взаємодіяли з нею.
- Команда twid розширила кольорову палітру, а також оновила візуалізацію проекту. У новому стилі вона намагалася відтворити людяність та неформальність (як було і як стало):
«Influ2 — дуже людиноцентричний продукт, тому ми зробили сет ілюстрацій намальованих «від руки», щоб додати бізнес-інструменту більше людяності та життя. Це малюнки схожі на ті, які з’являються у записниках під час робочої зустрічі чи зідзвону. Їх використання передбачається дозованим, щоб додавати неформальності та дружнього вайбу в комунікацію бренду», — говорять у студії.
- Команда Influ2 також включалася у процес створення анімацій на базі таких образів. Серед подібних ілюстрацій є і картинка, що відсилає до пісень «Нірвани», а також оформлення їхнього легендарного альбому Nevermind:
- AIN.UA уточнив у команди креативної студії, чи не може використання такого образу бути порушенням прав інтелектуальної власності. У twid відповіли так:
«Ми звернулись по додаткову консультацію до юриста і отримали таку відповідь: «Якщо картинка вами намальована, то не порушуєте, назва пісні не є під авторським правом в багатьох випадках (але хтось міг зареєструвати ТМ з такими словами). У світовій базі брендів такого слогану немає».
- Цікаво, що американець Спенсер Елден, дитяче фото якого використали для обкладинки альбому, наприклад, судився із «Нірваною» за порушення своїх прав (але програв). Він звинувачував гурт у тому, що це фото можна вважати зображенням сексуального характеру, але суддя вирішив, що позивач занадто довго чекав, перш ніж подати позов.