Після значних кризових етапів, зокрема коронавірусу і повномасштабного вторгнення, український бізнес взяв курс на діджиталізацію усіх процесів. Це не оминуло й галузі страхування, яка навіть в складних умовах забезпечує максимальний комфорт та швидкість для своїх клієнтів. 

У вересні 2023 року компанія VUSO оголосила про старт продажів WOW КАСКО – продукту з абсолютно іншим підходом до страхування автомобілів. Детальніше про нову програму страхування та виклики розповів директор Департаменту альтернативних каналів продажу VUSO Роман Малий

WOW-КАСКО – в чому особливість цього продукту? Хто є його цільовою аудиторією?

В останні роки у страхуванні відстежується тренд «віддалене укладання» / «віддалений огляд» / «віддалене врегулювання». «Віддалене» в цих процесах можна розцінювати як «зроби сам» і на певному моменті часу це мало свою цінність, та й зараз знаходить відгук у багатьох клієнтів. 

Та цей продукт спрямований на тих, кому не до снаги робити те, за що він не отримує додатковий профіт. Час, витрачений на підбір СТО чи розмови з майстрами, чи навіть на затори на шляху до СТО, можна провести з більшою користю для себе. Відтепер страхування не обмежується перерахуванням страхового відшкодування на СТО. Принципова відмінність нового WOW КАСКО від VUSO в тому, що кваліфіковані спеціалісти компанії зроблять все за вас: оформлять всі необхідні документи, підберуть СТО та відженуть туди автівку, проконтролюють строки виконання робіт та якість встановлюваних деталей, проведуть постремонтний огляд та доставлять ваше авто в заздалегідь обговорене місце та час. 

Ми розробили цей продукт для тих, хто цінує свій час та хоче отримати максимум від витрачених коштів. Якщо клієнт не хоче занурюватись в організацію ремонтного процесу, контролювати, а за необхідності й погоджувати усунення недоліків — цей продукт закриє всі ці питання. Ми вважаємо, що час – це найдорожчий, невідновлюваний ресурс і саме його отримають клієнти, котрі оберуть продукт WOW КАСКО.

Яким чином продукт корелюється із повсюдною діджиталізацією? Які цифрові рішення впроваджені в процеси продажу WOW-КАСКО?

Діджиталізація і продажі складних, дорогих страхових продуктів наразі речі практично несумісні. Так, деякі з інструментів цифрового маркетингу використовуються для сприяння пошуку та залучення клієнтів. При цьому зробити продукт з повним циклом електронної комерції практично неможливо. Це не стосується технічного аспекту: технології дозволяють реалізувати будь-який процес. Тут річ в психологічному аспекті, коли більшість клієнтів не знайомі з продуктом, а він коштує дорого і є складним в порівнянні з іншими пропозиціями на ринку.

Велика кількість специфічних термінів, котрі мають свою варіативність в онлайн-оформленні відлякують потенційного клієнта на противагу спілкуванню з живим менеджером, який зробить складне простим. Вважаю, певний час для продуктів такого плану VUSO буде залучати профільних фахівців: менеджерів з продажу на відділеннях, страхових агентів, фінансових консультантів, працівників партнерів, зокрема банків/автосалонів тощо. Ми використовуємо всі наявні цифрові інструменти для максимальної оптимізації як процесу продажу страхового продукту, так і врегулювання страхового випадку. Йдеться про фронт-систему продавців (працівників компанії), CRM-систему для контролю виконання задач, утиліту для комунікацій в месенджерах з клієнтом через єдине вікно та інші.

В частині пошуку клієнтів ми використовуємо контекстну рекламу, рекламу в соцмережах, залучаємо органічний трафік, опрацьовуємо наявну базу клієнтів для поштових розсилок та інші канали цифрового маркетингу. В процесі врегулювання технологічні рішення дають змогу скоротити час комунікацій на різних його етапах. Щоб вибрати найбільш відповідне СТО та моніторити статус робіт, ми інтегруємо свою систему із системами СТО. Для комунікацій з клієнтами наші аварійні комісари можуть використовувати утиліти поширених месенджерів, котрі наші клієнти частіше за все використовують.

Всі етапи врегулювання проходять в CRM-системі, яка контролює встановлені строки та дає змогу моніторити своєчасність виконання і виявляти слабкі місця. Також постійно слідкуємо за сучасними трендами в цифровому світі й аналізуємо нові інструменти на предмет їх імплементації в поточні бізнес-процеси. Ми не зупиняємось, стрімко крокуємо вперед аби VUSOблива турбота ставала ближчою.