Якісна підтримка клієнтів та комунікація – це серце кожного бізнесу. Ці фактори формують репутацію компанії та відіграють ключову роль у рівні задоволеності клієнта.
«Вам слід починати з досвіду клієнта та працювати у напрямку до технологій, а не навпаки», — Стів Джобс.
Перегони у якості обслуговування та маркетингу тривають у всіх відомих нам індустріях. Людям важливо мати змогу розв’язувати питання, подзвонивши до компанії у будь-який час дня чи ночі, тому неодмінно постає питання автоматизації дзвінків служби підтримки.
Сьогодні голосові боти вириваються у лідери у сфері автоматизації комунікацій з клієнтами й BSG розробила свій продукт Голосового Бота, увібравши провідні технологічні досягнення.
Що потрібно знати про Голосового Бота?

Кожна індустрія має свої больові точки в комунікації з клієнтами, тому BSG розробила продукт з широким спектром інструментів, щоб закрити біль кожної. Так, фінтех-індустрія найчастіше шукає засоби для нагадування про платежі. Рітейл підвищує ефективність комунікації з клієнтами щодо акцій та персональних пропозицій, а компанії зі сфери послуг — закривають проблему опитування клієнтів щодо NPS та інше.
В переважній більшості сфер промоційні дзвінки від Голосового Бота показують високі рівні конверсій та залученості аудиторії. В сукупності — до 80% економії людських та фінансових ресурсів.
Компанія BSG якісно та швидко налаштує для вас Голосового Бота. Ось як це працює:

Питання: що з цього робить замовник? Відповідь: займається розвитком свого бізнесу і насолоджується результатами роботи Голосового Бота. Надалі, команда BSG здійснює консультацію, підтримку та доналаштування бота.
Зателефонуйте на номер +380931776886 та дізнайтесь більше деталей про Голосового Бота прямо зараз!
Реальний кейс
Компанія лідер логістичного ринку зіткнулась з проблемами актуальності бази клієнтів та високими витратами на виконання даної процедури. Рішенням стало впровадження Голосового Бота від BSG:
- Був виконаний продзон 46+ тисяч клієнтів за один день.
- Бот проінформував клієнтів про нові послуги й виявив зацікавлених клієнтів.
- За допомогою інтеграції з SMS-сервісом, зацікавленим клієнтам була направлена додаткова інформація.
Технологія BSG дозволила компанії не тільки швидко отримати результат, а й заощадити.
Якісна комунікація – це комплекс впроваджень, а не єдиний продукт. Тому Голосовий Бот легко інтегрується з іншими інструментами – короткими посиланнями на сторінки сайту, промо повідомленнями, перевіркою валідності номерів. А ще, бот може інтегруватися через API у вашу CRM.
Тож, імплементація голосового бота є інноваційним рішенням лише тимчасово, бо зовсім скоро це стане невідʼємним атрибутом кожного бізнесу. Глобальні корпорації від Amazon до Starbucks вже впровадили цю технологію у сферу обслуговування клієнтів. Зараз саме час займати передові позиції у своїй ніші – впровадьте Голосовий Бот та не втрачайте жодного клієнта.
Залишились питання? Ви можете звʼязатись з компанією BSG за цією адресою: [email protected].