Незабаром стримінговий сервіс Netflix почне скорочувати кількість реклами для тих, хто любить дивитись серіали відразу, повідомляє The Verge.
- З початку 2024 року, сервіс показуватиме одну серію без реклами після того, як ви переглянете три серії поспіль.
- На думку Netflix, цей формат краще прилаштований до поведінки людей, які дивляться кілька серій поспіль, що своєю чергою дозволить збільшити залученість глядачів.
- Формат діятиме для тих країн, де вже запрацював план дешевої підписки з рекламою (ad-supported). Коли цей план запрацює в Україні, в компанії не повідомили.
- На додачу до цього, стримінг також запустить можливість демонструвати QR-коди в рекламних оголошеннях на Netflix, починаючи зі США.
Наразі в Україні Netflix пропонує три плани підписки, ціни на які залишаються незмінними з самого запуску сервісу в країні:
Чому це цікаво?
Netflix, як й інші стримінгові сервіси, зараз відчуває неабияку конкуренцію, що призводить до втрати підписників і поширення явища акаунт-шерингу, коли кілька людей користуються одним акаунтом. Компанія намагається боротись із цим явищем, розсилаючи повідомлення про необхідність додаткової оплати такого «багатокористувацького» акаунту та створенням дешевших альтернатив планів підписки. Наступним кроком у відвоюванні глядачів стали от такі «подарунки» для тих, хто полюбляє не відриватись від улюблених серіалів.