Ера штучного інтелекту в бізнесі: огляд інновацій Microsoft від компанії SMART business 

* Зображення згенеровано штучним інтелектом

Минулі 2-3 роки стали піковими у розвитку інновацій та застосуванні штучного інтелекту в сфері бізнесу. Сьогодні ключовим фактором для успіху підприємств є їхнє вміння адаптуватися до нових технологій та інноваційних рішень. Штучний інтелект, який раніше здавався науково-фантастичним сценарієм, стає реальністю, проникаючи в усі сфери нашого життя і надаючи бізнесу безліч нових можливостей.

Що тут казати, якщо навіть текст який ви прочитали вище був написаний штучним інтелектом Microsoft Сopilot. Корпорації, яка власне і є рушійною силою більшості бізнес-інновацій пов’язаних з ШІ. 

Про нові можливості для бізнесу, про майбутнє, яке здається вже настало, і, те як нові розробки від Microsoft змінюють звичні робочі процеси, розповідає багаторічний партнер Microsoft, компанія SMART business.

SMART business – міжнародна IT-компанія з офісами в Україні, Польщі, Грузії та Азербайджані. Провідний партнер Microsoft з впровадження та розвитку сучасних ERP-, CRM-, HRM-, BPM-систем та розробки власних рішень на базі сервісів Microsoft, технологій прогнозної аналітики та штучного інтелекту. Команда SMART business запрошує на серію онлайн-зустрічей про штучний інтелект для бізнесу, де презентує функціонал Copilot від Microsoft. Реєстрація доступна за посиланням.

Передумови 

У 2019 році, розуміючи весь потенціал використання ШІ, компанія Microsoft інвестувала $1 млрд у провідну лабораторію з досліджень штучного інтелекту Open AI, і вже на початку 2023 їхнє партнерство розширюється, а сума інвестицій стала багатомільярдною. Такі дії та тісна співпраця з Open AI підкреслює зосередженість Microsoft на лідерстві в питаннях Artificial Intelligence. 

Сьогодні штучний інтелект відкриває нові можливості для бізнесу та надає йому конкурентну перевагу, не потребуючи значних витрат ресурсів. Інноваційна технологія дозволяє компаніям вийти вперед у своїй галузі та отримати додаткові операційні вигоди. Завдяки штучному інтелекту, бізнеси здатні ефективніше прогнозувати попит, адаптувати стратегії продажу, планувати ресурси й оптимізувати процеси. 

Більше того, ШІ стає крос-індустріальною потребою, яка стосується не лише бізнесу, але й знаходить застосування в різних галузях, таких як маркетинг, медицина, навчання та інші. 

Інтелектуальний помічник у продуктах Microsoft

Наразі компанія Microsoft має доступ до провідної LLM (великої мовної моделі) і постачає моделі Chat GPT з 2021 року на додаток до випуску нових можливостей Copilot на базі GPT за останні декілька місяців.

Copilot (тобто другий пілот) – це інструмент, який використовує можливості штучного інтелекту та великі мовні моделі, щоб допомогти розробникам та користувачам із комплексними когнітивними завданнями – від написання комерційної пропозиції або надолуження пропущеної онлайн-зустрічі, до створення зображень для презентації, планування тематичної корпоративної вечері чи допомозі у написанні коду.

Корпорація активно впроваджує Copilot у свої рішення, і станом на сьогодні помічник доступний у продуктах Dynamics 365, Microsfot 365, Power Apps, Power Automate, Power Virtual Agents, Power Pages та інших. За допомогою інструментів штучного інтелекту користувачі можуть приділяти більше часу стратегічним частинам своєї роботи й менше – рутинним завданням. За словами головного технічного директора Microsoft Кевіна Скотта, вже через декілька років програмне забезпечення без наявного інтелектуального помічника буде складно й уявити.

Про нові можливості

Пропонуємо розглянути нові можливості, які надає інтелектуальний помічник Copilot у продуктах Microsoft. Наприклад, звичні нам програми Microsoft 365, такі як Word, Excel, PowerPoint, Outlook та Teams, тепер можуть значно більше. Підготувати вас до зустрічі, написати продуктову нотатку, чи зробити замість вас презентацію на основу пресрелізу? Легко! 

За допомогою Copilot у Word творчий процес стає як ніколи легким – і більше жодного «страху чистого листа». Copilot запропонує першу версію документа, яку ви можете змінити під свої потреби, таким чином заощаджуючи не одну годину часу на написанні, пошуку інформації та редагуванні. Іноді версія інтелектуального помічника буде влучною, іноді – не зовсім, але він завжди допомагатиме вам просуватися вперед. Як автор, ви контролюєте весь процес, реалізуючи свої унікальні ідеї. На ваш запит Copilot може скоротити текст, переписати його частину або надати рекомендації.

Copilot у PowerPoint допоможе вам створювати захопливі презентації на основі простого запиту, додаючи потрібний контент з документів, з якими ви працювали минулого тижня чи навіть торік. А за допомогою Copilot в Excel ви зможете аналізувати тренди та створювати професійні візуалізації даних за лічені секунди. 

Від резюмування довгих email-листувань до швидкого створення чернеток відповідей – Copilot в Outlook допоможе розібратися з поштою за лічені хвилини, а не години. З Copilot у Teams кожна зустріч буде продуктивною. Він підсумує основні пункти обговорення – зокрема хто що казав, в чому учасники погодилися і де думки розійшлися – та запропонує наступні дії. І все це в реальному часі, просто під час наради. 

Copilot у Dynamics 365 

Інтелектуальний помічник у CRM-системі Microsoft Dynamics 365 Sales покликаний значно скоротити час, який менеджери з продажу витрачають на виконання рутинних завдань. Штучний інтелект автоматизує процес написання відповідей клієнтам електронною поштою і може створювати електронні звіти про наради Teams в Outlook. Підсумки зустрічей містять деталі з CRM-системи, такі як інформація про продукт і ціни, а також інсайти із записаного дзвінка в Teams.

Оскільки менеджери з продажу витрачають 66%* свого робочого дня на перевірку електронних листів і відповіді на них, це дає їм змогу приділяти більше часу спілкуванню з клієнтами та підвищити ефективність бізнесу. (*джерело: TheFuturum Group).

Долучайтесь до онлайн-зустрічі 28 листопада та дізнавайтесь про нові розробки від Microsoft, що трансформують ваші звичні робочі процеси. Рееєстрація за посиланням.

У ERP-системі Dynamics 365 Business Central інтелектуальний помічник полегшує створення каталогів продуктів для онлайн-комерції. Атрибути продукту, такі як колір, матеріал і розмір, можна використовувати для створення переконливих описів продуктів для онлайн-магазинів у кілька секунд. Описи можна додатково налаштувати, підібравши стиль, формат і довжину тексту.

Іншою можливістю стало зіставлення транзакцій на основі штучного інтелекту, яке забезпечило спрощення процесу розпізнання та застосування платежів при імпорті банківських виписок. Система дозволяє аналізувати призначення платежу і допомогає визначити, за що саме надійшла оплата.

Корпорація Microsoft разом зі своїми партнерами активно працює над залученням Copilot в усі модулі системи та в усі процеси її користувачів, що стало можливим за рахунок глибокої інтеграції Copilot в саму систему Business Central на рівні ядра. 

Copilot доступний також і в Dynamics 365 Customer Insights – платформі збору та аналізу даних клієнтів, яка дозволяє накопичувати інформацію про клієнтів з різних джерел та об’єднувати їх в одному місці. За допомогою рішення можна отримати глибокі інсайти про потреби та поведінку клієнтів, що дозволяє покращити їх обслуговування та збільшити продажі. А завдяки новим можливостям Copilot, маркетологи можуть працювати з вузько персоналізованими та цільовими сегментами клієнтів. Нова функція дозволить маркетологам виконувати складні розрахунки та підбирати клієнтів, які відповідають заданому профілю, та отримувати пропозиції щодо створення додаткових сегментів, які, ймовірно, раніше не розглядалися. 

Компанія SMART business є першою у східній Європі, хто впроваджує рішення Dynamics 365 Customer Insights в бізнес-процеси клієнтів. Щоб отримати детальну консультацію з приводу переваг та релевантності рішення для вашого бізнесу, залиште світ запит за посиланням.

Copilot в Microsoft Power Platform

Розумний помічник націлений допомагати не лише кінцевим юзерам, а й розробникам та просунутим користувачам. Наприклад Copilot доступний і в продуктах Mircosoft Power Platform – платформі для створення бізнес-додатків, яка дозволяє аналізувати дані, автоматизувати процеси та створювати додатки, веб-сайти та віртуальних агентів. Платформа містить низку інструментів для розробки додатків з нуля або на основі шаблонів і дозволяє створювати додатки без просунутих навичок програмування.

Зовсім нещодавно Microsoft Power Platform стала лідером серед Low-code платформ для професійних розробників за версією провідної аналітичної компанії Forrester. Значною мірою це сталося завдяки інноваційності та новим можливостям ШІ, що стали доступними для розробників. Для нас як компанії, яка створює власні рішення на базі Power Platform, зокрема SMART CRM, – це ознака того, що ми рухаємось у правильному напрямку.

Security Сopilot 

Навесні 2023 року Microsoft представила Security Copilot, який відповідатиме за цифрову кібербезпеку бізнесу. Це ще одне поповнення у команді ШІ-помічників корпорації: раніше функції GPT-4 отримав помічник розробників на GitHub, а також Microsoft 365 Copilot for Office 365.

Security Copilot розроблений для фахівців з кібербезпеки, щоб допомагати їм розслідувати інциденти, аналізувати великі обсяги інформації, що надходить щодня, та вести звітність. І все це – за лічені хвилини. AI-асистент використовує 65 трильйонів сигналів, які Microsoft отримує під час збору даних про загрози. Microsoft Security Copilot виглядає як чат-бот і має поле для підказок та відповідей, однак обмежений лише запитами, пов’язаними з безпекою.

Наразі Security Copilot знаходиться на стадії попереднього тестування і доступний для кількох корпоративних клієнтів Microsoft. Тому якщо у вас виникають питання щодо підтримки комплексної кібербезпеки бізнесу та впровадження сервісів Microsoft Security – наші спеціалісти SMART business вже сьогодні підберуть необхідні хмарні рішення Microsoft для закриття вразливостей у інфраструктурі вашої компанії.

А що далі? 

Зважаючи на активне зростання ролі ШІ та інших інноваційних рішень Microsoft, можна зробити висновок, що це тільки початок кардинальних змін для бізнесу. Використання інтелектуальних алгоритмів та аналізу даних вже дозволяють компаніям здійснювати прогнозування, управляти ризиками, покращувати якість продуктів і послуг, а також підвищувати задоволеність клієнтів. Компанії, які використовують ШІ та інноваційні рішення, можуть швидше реагувати на зміни в ринкових умовах і бути більш гнучкими в адаптації до нових вимог і технологій. Інакше кажучи, майбутнє вже тут, а ера, в якій ми знаходимось зараз можна сміливо назвати ерою штучного інтелекту. 

«Настала епоха штучного інтелекту, й Microsoft формує її. Ми спостерігаємо нелінійні покращення можливостей базових моделей, котрі ми надаємо у вигляді платформ», – головний виконавчий директор Microsoft Сатья Наделла.

Що робити бізнесу зараз? В компаніях усвідомлюють потенціал технологій на основі штучного інтелекту та виявляють неабияку зацікавленість у їх впровадженні. Водночас далеко не завжди є чітке розуміння, як саме ці технології можна застосовувати та як отримати від них максимальний ефект.

Команда SMART business готова поділитися з вами своєю експертизою та досвідом успішних впроваджень ШІ-рішень. Компанія запрошує на серію онлайн-зустрічей про штучний інтелект для бізнесу та презентує функціонал Copilot від Microsoft. Реєстрація доступна за посиланням.

А якщо маєте намір вже сьогодні використовувати можливості ШІ у власних бізнес-процесах, команда SMART business підбере для вас необхідне рішення із наявних або створить кастомізоване, виходячи з потреб компанії та стратегічних цілей. Ви зможете автоматизувати рутинні завдання, отримувати максимально точну інформацію на основі ваших корпоративних даних і максимально ефективно використовувати data driven підхід. Щоб замовити консультацію, залиште ваш запит: 

Залишити коментар

Коментарі | 0

Пошук