Amazon розробив помічника на основі штучного інтелекту під назвою Amazon Q. Чат-бот призначений для використання бізнесами й допоможе співробітникам із такими рутинними завданнями, як коротко переказувати зміст важливих документів, заповнювати внутрішні запити та відповідати на запитання щодо політики компанії. Про це пише The New York Times.

Відео Amazon Web Services

За минулий рік, з моменту випуску компанією OpenAI ChatGPT, багато провідних технологічних гігантів, включно з Google і Microsoft, піддалися загальному тренду і випустити свої варіанти чат-ботів, вклавши у ці розробки мільярди доларів. Компанія Amazon лише нещодавно почала говорити про свій інтерес до таких технологій, а також – про плани розвитку в цьому напрямку.

Виконавчий директор Amazon Web Services Адам Селіпски розповів The New York Times, що Amazon Q має потенціал стати «робочим компаньйоном» для мільйонів людей. Він також визнав, що Amazon не розголошувала свої плани щодо штучного інтелекту, як деякі з його конкурентів, але сказав, що компанія працювала над Q «протягом «упродовж деякого часу і впевнена у безпечності та приватності продукту».

Компанія як один з провідних операторів хмарних обчислень, має велику базу користувача серед корпоративних клієнтів, які зберігають величезні обсяги інформації на її хмарних серверах. За словами Селіпски, її клієнти зацікавлені у використанні чат-ботів на робочих місцях, але вони хочуть бути впевнені в тому, що ШІ-помічники матимуть достатній рівень захисту від витоку корпоративних даних.

«Багато компаній у розмові зі мною зазначили, що вони заборонили своїм співробітникам використовувати ШІ-чат-боти з міркувань безпеки та конфіденційності», – заявив Селіпскі.

Ціна за Amazon Q стартує від 20 доларів за одного користувача сервісу на місяць. Для порівняння, вартість схожих корпоративних чат-ботів від Microsoft і Google – $30.