Український геймдев-розробник Євгеній Карпенко почав із нуля створювати модуль відображення, Render Engine. Процесом створення він ділиться на своїй сторінці у X (раніше Twitter).

«Ціль на майбутній рік — створити з нуля Render Engine, який буде зватися «Промінь», та з підтримкою майже всіх графічних API, та платформ. Плюс, ви побачите, як із нуля створюється та еволюціонує Render Engine. Назвав його «Промінь». Мені дуже подобається це слово, тим паче воно дуже важливе, та має великий сенс у програмуванні графіки», – розповідає Карпенко.

  • За задумом розробника, рендер має бути на рівні з тими, які вже представлені на ринку, та об’єднає за допомогою абстракцій різні графічні API, платформи, ресурси.
  • Розробник уже створив перший репозиторій на GitHub та намалював перший трикутник, який може бути запущений на MacOS.
  • У найближчих планах – зробити високорівневий Render Hardware Interface, реалізувати для нього Vulkan, Metal, Dx12, DirectX, OpenGL, WebGL, WebGPU бекенди. А також зробити підтримку Win, MacOs, Linux, Emscripten, iOS, Android платформ.

«Плани для pet-проєкту дуже амбітні, але я дуже давно виношую цю ідею, та і треба зібрати в щось одне, весь свій досвід та велику кількість рендер-експериментів», – додає Карпенко.

  • Модуль — суто pet-проєкт, яким Євгеній Карпенко займається у вільний від основної роботи час. Однак, він запевнив, що готовий дослухатися до думок колег.
  • Прикладами популярних у світі Render Engine є: Corona renderer, Vray, Redshift, Fstorm, Lumion, Octane та Cycles.