Electronic Entertainment Expo, колись найбільша конвенція та медіаплатформа ігрової індустрії, офіційно закрита, пише Washington Post. Крах настав після кількох спроб відродити подію.
- Причинами є конкуренція новаторів, відмови партнерів, зміна звичок аудиторії та складнощі під час пандемії.
- Зокрема онлайн-відеоконференції доносять інформацію безпосередньо до аудиторії – без витрат, пов’язаних з відвідуванням виставки, включаючи вартість стенда, витрати на подорожі та жорсткі терміни для презентацій.
- У 2018 році рішення Sony PlayStation покинути захід спровокувало ланцюгову реакцію, внаслідок якої інші постачальники та компанії відмовилися від участі. Серед них Microsoft, Ubisoft тощо.
Пандемія COVID-19 додала проблем, змушуючи компанії переходити до онлайн-формату. У 2020 році виставку скасували через карантин. Її замінили множинні презентації від різних видавців ігор і онлайн-шоу, такі як Summer Game Fest.
Е3 намагалась повернутись у 2021 році в онлайн-форматі, та компанії не були зацікавлені в участі, бо повністю переналаштувалися на власні шоу. Захід знову скасували у 2022, а потім і у 2023 році.