За останні півтора року компанія отримала визнання за кордоном, стала частиною декількох цікавих проєктів в Україні й визначила траєкторію свого розвитку – з любов’ю до мистецтва та місією поширювати український професіоналізм за кордоном. Через рік після останнього інтерв’ю AIN.Business засновники Between The Walls Андрій Анісімов та Вікторія Карєва поділилися головними усвідомленнями й здобутками студії через рік після.

«Завжди потрібно бути готовими, що все кардинально може змінитися»: як студія витримала два роки війни

Ми – антикризова студія дизайну інтер’єрів. Цього не було в наших планах, однак ми пишаємося нашою здатністю гідно протистояти викликам життя. Від заснування студії ми щороку проходимо кризові моменти: спочатку пандемія коронавірусу, зараз повномасштабна війна.

Проєкт Old&New apartment, фото Between the walls

Коли нас запитують чи були у нас думки закрити студію або як нам вдалося вистояти, відповідь завжди така – нам вдалося вистояти завдяки людям, а думок про закриття не було. Були тільки про те, що нам потрібна робота, щоб накопичити фінансову подушку на випадок нових випробувань й продовжувати підтримувати нашу команду. Одна з наших основних цінностей та пріоритетів – допомагати людям розвиватися. Ми віримо в своїх працівників, часто беремо в команду молодих спеціалістів, навчаємо їх, і дуже цінуємо їхній вибір залишатися з нами, коли вони готові переходити на наступний рівень професійного розвитку. Перші місяці повномасштабного вторгнення ми присвятили підтримці команди й адаптації до нових реалій.

Коли ми вирішили, що час повертатися до роботи, то нагальною потребою було знайти нових клієнтів. Ми використовували всі канали комунікації: спілкувалися зі знайомими знайомих, активно поширювали інформацію про студію в усіх телеграм каналах. Це стало нашим першим великим проявленням, оскільки нас помітили й так ми вперше з’явилися в українській пресі та отримали зацікавленість у соцмережах. 

Останні півтора року нашим основним фокусом було залишитися «на плаву». Ми діяли інтуїтивно, без прописаного плану та цілей. Озираючись можемо зазначити, що наше головне досягнення в тому, що ми стали більш гнучкими, загартованими й сфокусованими на людях. Завжди маємо план «Б» – навчилися його мати повсякчас. Тому що життєві обставини впливають на наш бізнес і ці обставини є доволі неочікуваними. Ми зрозуміли, що завжди потрібно бути готовими, і що все кардинально може змінитися.

Про благодійні проєкти та соціальну місію

Підтримка тих, хто потребує допомоги в ДНК Between The Walls. На початку вторгнення обидва засновники зайняли активні позиції допомоги – Андрій став співзасновником волонтерської організації в Чернівцях з виготовлення та тестування бронежилетів для ЗСУ, збору гуманітарної допомоги, пошуку та постачання на фронт квадрокоптерів, тепловізорів, шоломів та інших необхідних речей. Вікторія займалася порятунком покинутих в Києві котів. Один співробітник студії пішов добровольцем на війну. 

Фото: Between the walls
Фото: Between the walls

Допомагати країні, не бути байдужими до благодійних ініціатив та ставати частиною проєктів, які принесуть користь – одна з місій студії. Нам дуже близька тема волонтерства та допомоги, тому ми були раді доєднатися до проєкту Good Bread from Good  People – пекарні, де працюють люди з ментальною інвалідністю, а з початку вторгнення вони передають хліб на прифронтові території. 

Разом з Good Bread ми розробили дизайн кав’ярні, яка мала знаходитися в основній пекарні. На жаль, поки що проєкт довелося призупинити через кризову ситуацію в країні й нерелевантність задуму актуальній повістці, і ми обов’язково повернемося до нього у більш економічно вдалий період. Натомість ми запропонували розробити дизайн для четвертого поверху пекарні – там велике приміщення, з якого власник планував робити кінотеатр. Ми сіли, подумали, та вигадали об’єднати в одному місці три ідеї: лекторій, кінотеатр та житлові приміщення для чотирьох людей. Саме житлові приміщення є найнеобхіднішим рішенням, оскільки наразі четверо працівників пекарні живуть в інтернаті з жахливими умовами, де постійно стикаються з крадіжками. А простір для лекторію ми створюємо для проведення освітніх занять та різних заходів для людей з ментальною інвалідністю і не тільки, щоб сприяти розвитку безбар’єрності в Україні.

Для реалізації проєкту ми співпрацюємо з багатьма українськими брендами на волонтерських засадах, і пишаємося тим, наскільки потужним він буде. Просто зараз на четвертому поверсі Good Bread продовжуються інтер’єрні зміни, ми сподіваємося, що у нас вийде презентувати проєкт вже наступного року.   

В планах – робити дизайни, які розповідають історії, й просувати українське за кордоном

Наші плани завжди сфокусовані на створенні унікальних проєктів із залученням українських майстрів та брендів. Нині орієнтуємося на втілення проєктів, які дозволятимуть утримувати команду, долучатися до некомерційних дизайнерських проєктів й дотримуватися нашої любові до сучасного мистецтва, яке ми прагнемо інтегрувати в простори. Вікторія захоплюється сучасним мистецтвом, знаходить в ньому елементи, які надихають її на втілення різних деталей в оформленні інтер’єрів. 

Всі наші проєкти достатньо різні, адже ми занурюємося в бачення та побажання замовників. Вважаємо, що інтер’єр є продовженням особистості, або бренду, тому у Between The Walls немає схожих один на одного проєктів, немає єдиної стилістики. Кожен наш проєкт різний, тому що і всі люди – різні.

Фото: Between the walls

Кожен проєкт наближає нас до знаходження балансу між дизайном та мистецтвом. Прояви на українській та європейській аренах ми плануємо саме в контексті реалізації кастомних проєктів з інтегруванням сучасного мистецтва. 

Нещодавно у Києві відкрився магазин One by One за нашим дизайном – це перший фізичний простір бренду, який нам вдалося втілити. У новому магазині One by One ми використали багато дизайнерських рішень, а саме: розробили п’ять примірочних – кожна має унікальний дизайн, а також у просторі багато фотозон, де відвідувачі можуть робити класні знімки.

Проєкт ONE BY ONE Dnipro, фото Between the walls
Проєкт ONE BY ONE Dnipro, фото Between the walls
Проєкт ONE BY ONE Dnipro, фото Between the walls

За майже п’ять років існування студії ми усвідомили, що є частиною індустрії, яка дуже впевнено та амбітно розвивається, має високі стандарти. Коли ви українська студія дизайну інтер’єрів, яка хоче бути впізнаваною в Україні, варто заявляти про себе як локально, так і за кордоном – це обов’язкове правило розвитку в дизайн-індустрії. Ми зробили кроки в напрямку іноземного ринку і зараз працюємо над втіленням інтер’єрів декількох закладів в Парижі. Один з них — CUT Paris — вже відкритий та приймає гостей. 

Проєкт CUT Paris, фото Between the walls
Проєкт CUT Paris, фото Between the walls

В роботі з іноземними замовниками нам важливо знайомити людей з українськими талантами, тому ми стараємося залучати до проєктів, з якими працюємо, якнайбільше українського – від команди до українських брендів меблів, освітлення тощо. Показувати професіоналізм наших людей для всієї Європи – одна з наших місій.

«Повернутися на стабільний шлях розвитку»: Between The Walls про найголовніше зараз

Щодня ми робимо кроки назустріч нашим мріям, назустріч більш яскравому прояву наших цінностей. Віримо, що стабільна праця приведе нас до омріяного результату. 

При цьому саме зараз ми сфокусовані на повернені до звичного нам ритму роботи. Не будемо заперечувати, що останні півтора року були для нас стресом: війна, частина команди за кордоном, один працівник став добровольцем, ми зіткнулися з необхідністю економити та постійно знаходитися в пошуку клієнтів. І одночасно усі працівники продовжували отримувати зарплату без затримок. Ми раді, що нам вдалося вистояти в цей період. 

Зараз ми відчуваємо себе на своєму місці, маємо задуми та плани, які й допомагають нам триматися й бачити, скільки всього ми можемо зробити й обов’язково зробимо. Ми навчилися передбачати непередбачувані труднощі, мати запасний варіант, щоб утримати бізнес. 

Наша надздібність – гнучкість та вміння зібратися, адже попереду багато планів та роботи.  

Авторка: Валентина Анохіна