Очікується, що соціальна мережа X (раніше Twitter) заробить у 2023 році на рекламі приблизно $2,5 млрд, що значно менше, ніж у попередні роки. Згідно з джерелами Bloomberg, знайомими із ситуацією, рекламодавців продовжують відлякувати особисті твіти Маска.
- X отримала трохи більше ніж $600 млн від реклами у кожному з перших трьох кварталів цього року і очікує аналогічних показників у поточному кварталі. Для порівняння, у 2022 році дохід від реклами складав понад $1 млрд на квартал. Продажі реклами становлять 70-75% доходу X.
- Виконавчі керівники X планувати отримати $3 млрд доходу від реклами та підписок у 2023 році, але цифри далекі від очікуваних.
- X історично покладався на рекламу як на основне джерело доходу. Однак продажі значно впали після приходу Ілона Маска, що він і сам неодноразово підтверджував. Маск звинувачував у цьому спаді активістів, які закликали маркетологів припинити витрачати кошти на сервіс.
- Раніше мільярдер висловив занепокоєння, що зниження доходів від реклами може призвести до краху компанії.
Маск регулярно публікує суперечливі заяви для своїх 165 млн підписників і розблокував кілька користувачів, які порушили правила, останнім з яких є Алекс Джонс, що поширює теорії змов.
У листопаді Маск висловив підтримку антисемітському посту, що змусило декількох великих рекламодавців, включаючи Disney, Apple та IBM. Пізніше Маск перепросив, але разом з тим нецензурно вилаяв рекламодавців, які відмовляються від реклами на X.
Маск також просуває проросійські тези у своїх соціальних мережах.