Компанія «Київстар» повідомила про відновлення голосового зв’язку після масштабної кібератаки, яка сталася 12 грудня. Однак, у компанії попереджають, що доступність і якість зв’язку можуть бути не ідеальними.

  • Також повідомляється, що мережа домашнього інтернету відновлена на 93%.
  • У компанії радять, у разі виникнення проблем зі зв’язком, спробувати перезавантажити телефон чи увімкніть та вимкніть «авіарежим».
  • Зазначається, що доступність і якість зв’язку залежить від багатьох факторів, що потребує деякого часу, а саме відновлення після масштабної хакерської атаки – складний процес.

«Київстар» продовжує співпрацювати з СБУ та іншими органами державної влади для з’ясування всіх деталей. Відновити мережу «Київстар» допомагають міжнародні компанії Ericsson, Microsoft та Cisco.