Мережа мобільного оператора «Київстар» поступово відновлюється після масштабної кібератаки, яка сталася 12 грудня. Про хід відновлення у компанії розповіли AIN.UA.

  • Упродовж останньої доби фахівці компанії успішно відновили послуги міжнародного голосового роумінгу, вирішили проблему з обривами дзвінків і стабілізували зв’язок в Києві.
  • Наразі понад 95% базових станцій мобільного зв’язку на підконтрольній Україні території – у працездатному стані.
  • Абонентам також вже доступний міжнародний роумінг та послуги «Домашнього Інтернету». Відучора розпочато відновлення доступу до послуг мобільної передачі даних.

Інформацію про повну працездатність сервісів компанія надаватиме після завершення всіх стабілізаційних заходів.

Зазначається, що у деяких населених пунктах все ще можуть виникати короткочасні складнощі із якістю зв’язку.

Компанія також нагадує абонентам, що у випадку, якщо їхні SIM-картки не реєструються в мережі, може допомогти перезавантаження телефону або включення/виключення режиму «авіа». Також можна вибрати мережу у налаштуваннях телефону для поліпшення зв’язку.