Сервіс доставки Glovo представив річний звіт, в якому розповів про ключові тенденції та рекорди споживчих звичок користувачів застосунку. AIN.UA розповідає про динаміку уподобань українців.
Glovo продовжує працювати у 37 містах України. У 2023 році кількість партнерів зросла на 29%, з наголосом на підтримку малого та середнього бізнесу, який становить 68% від усіх партнерів.
Рекорди року:
- Glovo зафіксував найзавантаженіший день – 17 грудня.
- Рекордна кількість замовлень одним кур’єром — 11280.
- Користувач, який здійснив 1267 замовлень на суму понад 96 тисяч гривень, став найбільшим фаном застосунку.
- У Вишгороді користувачі виявилися найщедрішими на чайові для кур’єрів.
- Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 тисяч гривень.
- Найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету VARUS — 184 товари.
Загалом цього року українці зробили на 73% більше замовлень з ресторанів, супермаркетів та непродовольчих магазинів, ніж торік.
- Замовлення з ресторанів зросли на 70%.
Страви національної української почали замовляти на 40% більше, серед найпопулярніших страв — борщ, млинці, вареники, солянка, котлета по-київськи та сирники.
Помітно зріс попит на страви з морепродуктами – 62% (переважно це юшка, ризотто або спагеті з морепродуктами) та випічку – 44% (круасани, сирники та пончики). Кількість замовлень у форматі «Заберу сам» зросла на 25%.
- Замовлення з супермаркетів зросли на 84%.
Попит на доставку продуктів додому зріс на 52%. Найчастіше закуповуються продуктами у застосунку в неділю о 18:00, а найпопулярніші товари — мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе.
Дедалі частіше українці додають солодощі до своїх продуктових кошиків — кількість таких замовлень зросла майже в 3 рази.
- Замовлення з непродуктових магазинів зросли на 91%.
Замовлення із зоомагазинів зросла аж в 11 разів — українці найбільше купували корм для тварин, наповнювач для котячого туалету та пелюшки для цуценят. Попит на електротовари зріс на 170%, замовляли переважно батарейки та USB-кабелі. Також спостерігалось збільшення інтересу до косметики – на 124%. Найпопулярнішими товарами стали патчі під очі та коректори для брів.