Ілон Маск, власник соцмережі X (раніше відомої як Twitter), сподівається заробити $100 млн на політичній рекламі у 2024 році, однак експерти галузі сумніваються, чи вдасться йому досягти такої амбітної цілі. Про це пише Financial Times.

Що сталося

  • Ще на початку цього року X зняла заборону на політичну рекламу, запроваджену попереднім гендиректором Джеком Дорсі через поширення дезінформації.
  • Відтоді X збільшила інвестиції у цей сегмент, зокрема провела захід для політичних клієнтів у Вашингтоні, щоби просувати рекламні послуги.
  • X стверджує, що має 92,4 млн користувачів у США, серед яких 98% мають право голосу.
  • Генеральний директор Лінда Яккаріно повідомила, що планує заробляти $100 млн на політичній рекламі щороку, починаючи з 2024 року.
  • Для досягнення мети X створила команду з приблизно 10 осіб, яка провела понад 400 зустрічей з цифровими маркетологами, стратегами, кампаніями та політичними групами.

Проте експерти індустрії вважають, що цілі компанії є нереалістичними, враховуючи відсутність досвіду та конкуренцію. Аналітика показує, що охоплення та продуктивність сервісів YouTube і Meta, які належать Google, значно вищі за X.

Минулого місяця Маск грубо відреагував на рішення кількох компаній, зокрема Disney, IBM і Apple, припинити співпрацю з X щодо реклами. Причиною стали підтримка Маском публікації антисемітського характеру та дослідження, в якому стверджувалося, що деякі рекламні оголошення на X відображаються поруч з пронацистським контентом.