Netflix збирається прибрати зі свого сервісу найдешевшу підписку без реклами. Про це керівники компанії повідомили інвесторам, звітуючи про фінансові результати.

  • Досі існувала можливість оформити базову підписку без реклами за $11,99 на місяць, але її закрили для нових користувачів. Тим, хто вже мав таку підписку, дозволили її зберегти.
  • Проте тепер компанія повністю позбавляється цього тарифу, спочатку – у Великій Британії та Канаді. Відтепер клієнти будуть змушені перейти або на тариф з рекламою за $6.99 на місяць, або на найдешевший без реклами – за $15,49.
  • Компанія обіцяє новий контент, щоб виправдати підвищення цін.
  • Крім того, Netflix проводить активну боротьбу з безкоштовним використанням паролів, і, за її словами, ця кампанія також виявилася успішною.

Ці заходи дозволили Netflix продовжувати залучати нових користувачів навіть за підвищеними цінами та попри деякі скарги на зниження якості контенту. Відтак компанія повідомляла про рекордні результати за четвертий квартал 2023 року.

Завдяки збільшенню кількості клієнтів наприкінці минулого року загальна кількість глобальних передплатників Netflix перевищила 260 мільйонів, що на майже 30 мільйонів більше, ніж рік тому.