У листопаді 2023 року ПриватБанк першим в Україні створив повну екосистему страхування у банківському застосунку. Відтепер за допомогою оновленого продукту «Мої страховки» можна не лише придбати поліс автоцивілки чи «Зеленої картки» або застрахувати свої збереження, здоров’я чи квартиру за 5 хвилин, а й оформити страховий випадок та отримати рішення щодо відшкодування. Всі процеси доступні онлайн, тож клієнтам більше не потрібно витрачати час на поїздку у відділення банку чи дзвінки у страхову компанію.

Які запити клієнтів спонукали до запуску онлайн-сервісу

ПриватБанк співпрацює з 10 кращими страховими компаніями України та пропонує різні страхові продукти: від автоцивілки та КАСКО до покриття медичних витрат і фінансових ризиків під час подорожей. 

««Розробляючи сервіс, ми фокусуємося на тому, щоб зробити його найзручнішим для клієнтів. Чимало страхових компаній, агрегаторів і посередників, як-от банки, вже давно запровадили онлайн-покупку страхування — і ми, звичайно, також. Проте з опитувань клієнтів ми знаємо, що понад 50% їхніх болів стосуються не придбання страхування, а того, як ним скористатися у разі потреби. Адже, коли щось стається, людина розгублена і часто не розуміє, що і як робити, куди бігти, до кого звертатися», — розповідає керівник департаменту страхових продуктів
Олександр Онопрійчук.

За його словами, найпоширеніші запити клієнтів стосувалися повного супроводження в процесі користування страховкою, розуміння своїх дій під час настання страхового випадку та мінімізація зусиль для отримання відшкодування.

Раніше для врегулювання страхового випадку клієнт мав особисто прийти у відділення ПриватБанку, аби подати необхідні документи та написати заяву на компенсацію. Менеджер банку допомагав оформити папери та передавав їх до страхової компанії. 

«У такий спосіб ми вже спрощували життя клієнтів, адже здебільшого їм не доводилося їхати в офіс страхової особисто. Але і візит у банк займає час. Відтак народилася ідея перенести і цей процес в онлайн, щоб врегулювання страхового випадку займало не кілька годин, а щонайбільше 5 хвилин», — ділиться Олександр Онопрійчук.

Як влаштований новий страховий сервіс ПриватБанку

Роботу над оновленням у ПриватБанку розпочали з січня 2023 року. Як пояснює Олександр Онопрійчук, попри повномасштабну війну з літа минулого року попит на страхування постійно зростав. У 2022 році банк виплатив клієнтам близько 500 млн грн страхового відшкодування, а за перші 10 місяців 2023 року — уже понад 450 млн грн.

Оновлений продукт «Мої страховки» запустили у листопаді. Він доступний як у вебверсії «Приват24», так і в мобільному застосунку, адже 9 з 10 клієнтів звикли користуватися цим сервісом саме зі смартфона.

Відтепер при оформленні страховки клієнт бачить детальні пояснення до кожного кроку та може керувати страховим договором онлайн: дивитися його статус та історію оплат, змінити платіжну картку для оплати або навіть дату оплати, вибрати інший пакет або розірвати договір, якщо потреби у страхуванні більше немає.

А якщо настав страховий випадок, для його врегулювання достатньо сфотографувати документи та надіслати заявку через застосунок. Діалог зі страховою також відбувається онлайн. Наприклад, якщо потрібно щось уточнити у документі чи зробити скан-копію кращої якості, людина побачить відповідний коментар. Це дає можливість розуміти, на якому етапі перебуває заява на компенсацію та як отримати страхову виплату, не витрачаючи час на візит або дзвінки у страхову.

Для яких продуктів доступне онлайн-врегулювання

Ряд продуктів має певну специфіку врегулювання, тому поки що їх не вдається повністю автоматизувати. Наприклад, «Автоцивілка» та TopDriver передбачають виплати, якщо водій застрахованого авто став винуватцем ДТП. Але для оформлення компенсації потрібно залучати й інших учасників ДТП, робити оцінки пошкодженої машини та взаємодіяти з СТО. Тому все ж таки частина процесів зав’язана на офлайн, хоча і для цих продуктів ПриватБанк бере на себе підтримку та супроводження клієнтів у разі настання страхової події.

Проте для більшості страхових пропозицій таких обмежень немає, і для них доступне онлайн-врегулювання:

На сьогодні цими страховими продуктами користуються понад 4 млн клієнтів. Найбільший попит має «Захист від шахрайства», що покриває фішинг та вішинг, а також «Захист на кожен день», що покриває випадки травм, переломів тощо.

«Ми постійно розвиваємо наші продукти, прагнемо робити їх ще доступнішими та функціональнішими. Протягом 2024 року плануємо додати інтерактивний контент для знайомства клієнтів зі страховими пакетами. Також будемо запроваджувати нові онлайн-продукти та вдосконалювати функціональність для врегулювання страхових подій, щоб клієнтам було легко не тільки купувати страховки, а й користуватися ними», — зазначає Олександр Онопрійчук.

Як придбати страховку та оформити заявку на відшкодування онлайн — інструкція

ТЕКСТ Валентина Шимкович

ЛІТЕРАТУРНА РЕДАКТОРКА Оля Закревська

ДИЗАЙН Artycoders

ПРОДЮСЕРКА Настя Юрчишина

МЕНЕДЖЕРКА Яна Проценко

ПРЕДСТАВНИК ПриватБанку Олександр Онопрійчук.