Meta Platforms протягом найближчих місяців почне позначати зображення, які створили інші компанії за допомогою штучного інтелекту. Про це президент з глобальних питань компанії Нік Клегг написав у блозі.
Meta вбудує невидимі маркери у файли зображень, щоб позначити їх на Facebook, Instagram і Threads. Компанія хоче попереджати користувачів, що ці зображення, які часто схожі на реальні фотографії, насправді згенеровані.
Компанія вже позначає контент, створений за допомогою своїх власних ШІ-інструментів. Після впровадження нової системи Meta також маркуватиме зображення, створені сервісами OpenAI, Microsoft, Adobe, Midjourney, Shutterstock і Google від Alphabet.
Технологічні компанії розробляють систему стандартів, щоб пом’якшити можливі негативні наслідки генеративних технологій штучного інтелекту, які можуть створювати реалістичний фейковий контент відповідно до простих запитань.
Meta також почне вимагати від людей самостійно маркувати власний змінений аудіо- та відеоконтент, застосовуючи покарання за невиконання вимоги, однак Клегг не уточнив, яке саме. Він додав, що наразі немає ефективного механізму для маркування письмового тексту, створеного інструментами штучного інтелекту, такими як ChatGPT.
Генеральний директор Meta Марк Цукерберг минулого місяця заявив, що компанія планує придбати 350 000 графічних процесорів H100 від Nvidia, яка виробляє найпотужніші графічні процесори, що використовуються для штучного інтелекту. За його словами, разом з іншими постачальниками Meta зможе накопичити 600 000 чипів.