Мережа супермаркетів «Сільпо», що входить до групи компаній Fozzy Group, придбала сервіс доставки овочів та фруктів OVO, який опинився на межі закриття. Хоча сума угоди не розголошується, Forbes пише, що може йтися про кілька сотень тисяч доларів.
За оцінками гравців ринку, ідеться про собівартість, яка дорівнює обсягам інвестицій в сайт та брендинг, тобто – приблизно $500 000.
Стартап OVO, заснований у 2020 році, опинився на межі виживання після початку повномасштабної війни. Але все ж він мав певний потенціал, який «Сільпо» може використати для покращення свого асортименту та позиціонування в категорії свіжих продуктів. Експерти вважають, що це поглинання може стати ідеальним майданчиком для тестів та покращень в області доставки, особливо в категорії Fresh – свіжих овочів та фруктів.
Компанія також могла придбати стартап заради команди, яка заточена під доставку їжі й може швидко показувати результат.
Розмір команди «Сільпо» не розкриває, але як писав AIN.UA, станом на червень 2021 року у компанії працювало близько 50 людей.