20-го березня українська мережа бізнес-просторів Creative States відсвяткувала своє п’ятиріччя. Саме в цей день у 2019 році з’явилася перша локація мережі у БЦ Senator, яка уоcоблює Нью-Йорк у діловому центрі Києва. За декілька місяців, влітку, з’явився і «Лос-Анджелес» – Creative State of Gulliver.

Creative State of Senator. Фото надано Creative States
Creative State of Gulliver. Фото надано Creative States

Справжнім флагманом мережі став комплекс на столичному Арсеналі, який сьогодні об’єднує три окремі локації Creative States та внутрішню площу просто неба Марді Гра. Перші два «Арсенали» – Creative State of Arsenal 1 та Creative State of Arsenal 2 – присвячені Новому Орлеану, тоді як третій, який нещодавно відкрився у будівлі київської комендатури, відтворює атмосферу Единбургу та сучасного Гоґвартсу .

Creative State of Arsenal 1. Фото надано Creative States
Creative State of Arsenal 2. Фото надано Creative States
Creative State of Arsenal 3 Фото надано Creative States

За цей період Creative States вийшли і за межі Києва, відкривши локацію Creative State of Dnipro. Так, у Дніпрі, столиці українського fintech та e-commerce, з’явився свій «Бостон». 

Creative State of Dnipro. Фото надано Creative States
Creative State of Dnipro. Фото надано Creative States

На сьогодні портфель Creative States сягнув 20 000 м². Це понад 3000 робочих місць для резидентів мережі. 
У новому році компанія сподівається рухатися так само. Як завжди – плани амбітні: у Creative States мають неанонсований проєкт на «Арсеналі» площею 2500 м² і плани запуску в країнах Європи. Глобальна мета Creative States — вийти на 30-35 локацій у наступні роки масштабування в Україні та за її межами.

Бренд Creative States вже було визнано на європейському ринку офісної нерухомості. 2019 році компанія перемогла в номінації «Відкриття року» на щорічній премії у сфері нерухомості країн Східної Європи EE Real Estate Project Awards, а Ілля Кенігштейн був визнаний Персоною року в ніші office hospitality.

Восени 2022 мережа Creative States потрапила до переліку 250 найзнаковіших коворкінгів світу «Around the World in 250 Coworking Spaces», де єдиною представила Україну.

«Нам вдалося продовжити ріст компанії, зустрівши двох «чорних лебедів» – глобальну пандемію COVID та повномасштабну війну росії проти України. Дуже сподіваюся, що у найближчому майбутньому Creative States збереже свої позиції на ринку як найбільшого та швидкозростаючого оператора гнучких офісів в Україні, а також відкриє свій перший «штат» у Європі, Creative State of Ukraine», – коментує Ілля Кенігштейн, СЕО та засновник Creative States.

За п’ять років Creative States перетворилася з оператора бізнес-просторів на компанію, яка будує екосистему продуктів для лайфстайлу повного циклу: від офісних рішень для роботи до супроводу дозвілля та розвитку резидентів мережі та їх близьких.

Так, у компанії проводили у декілька хвиль вакцинацію від коронавірусу для резидентів та їх близьких. Протягом останніх двох років, у партнерстві з ДонорUA, регулярно проводяться виїздні донації крові на локаціях Creative States у Києві та Дніпрі.

Разом з FAST, українською компанією, що навчає першій допомозі для збереження людського життя, здоров’я та безпеки бізнесу, в Creative States провели два відкритих для всіх бажаючих тренінги з тактичної медицини «Art of LifeSaving. Безпека в дії». Загалом, понад 1000 людей навчилися розпізнавати й зупиняти масивну кровотечу й тим самим рятувати життя. 

Фото надано Creative States
Фото надано Creative States

Влітку 2023, разом із партнерами з JAMM Camp, Creative States створили справжній дитячій табір у центрі столиці. Півтора місячна програма включала спортивні та творчі активності, зокрема, заняття з робототехніки та конструювання з Lego, ораторську майстерність та вивчення англійської мови.

«Потрапивши на будь-яку з локацій Creative States, одразу помітно, яку увагу ми приділяємо дітям. Всі наші локації kids-friendly. Для нас це супер відповідальна місія — виховувати креативність змалку, робити акцент на soft skills, емпатії та правильних цінностях. Особливо сьогодні», — коментують в команді. 

Фото надано Creative States

У партнерстві з марафонським клубом «Тарас Бульба» Creative States провели 10-й «Забіг у вишиванках», який відбувся 27-го серпня 2023 у Києві, на території урбан-парку ВДНГ. Цей забіг вже не перший рік об’єднує бігунів у різних містах та країнах, які присвячують свої «дистанції» до річниці Незалежності України. Так, свої дистанції на 5, 10, 21,1 км цьогоріч пробігли і професійні спортсмени, бігуни-аматори, і діти дошкільного та шкільного віку.

«Забіг у вишиванках». Фото надано Creative States
«Забіг у вишиванках». Фото надано Creative States

Повертаючись до офісних просторів, у Creative States резюмували цікаву статистику щодо офісів та їх резидентів.

  • Так, за 5 років на всіх локаціях Creative States загальна кількість резидентів сягнула понад 7 000 людей. Це 390 компаній різного масштабу – від big enterprise, до МСБ і фрілансерів. IT, креативники та медійники, фінтех та банки, FMCG і рітейл, агро, дипломатичні місії та ГО – багато кого можна зустріти в офісі та зав’язати корисний small talk за кавою у лаунжі.
  • Вже більше ніж 42 000 годин працюють 6 локацій мережі Creative States, 5 з яких у Києві і 1 в Дніпрі.
  • 128 595 годин резиденти провели за дзвінками у Skype румах і 103 861 годину у мітинг румах на 6 локаціях мережі. Впевнені, у ході цих дзвінків і зустрічей, презентацій та дискусій народилося чимало креативних рішень та важливих продуктів;  
  • Чи «грішать» резиденти роботою на вихідних? В межах здорового трудоголізму: якщо дивитися на відсоток відвідування локацій по суботах – 2,4%, що не свідчить про критичну ситуацію із перепрацюванням.
  • Хто добре працює, той добре і їсть – принаймні, про це свідчить статистика шефа з власної кухні. Так, з грудня 2023 року, коли в компанії запустили CS Kitchen, найпопулярнішими стравами з меню на кухнях локацій стали борщ (1 242 порції), куряче філе з запеченою картоплею (1 166 порцій) і карбонара (1 102 порції).
  • А ще, хто добре працює, той дуже чекає на традиційні п’ятничні Happy Hours. За 5 років в Creative States провели Happy Hours на 1 940 годин, що конвертувалося у 184 800 випитих коктейлів.
  • Івенти – навчальні, професійні, творчі і розвиваючі, і навіть спортивні – їх сумарна тривалість за 5 років в івент-зонах Creative States сягла 12 000 годин.

Що далі? Creative States продовжать рости, об’єднувати резидентів спільними цінностями і сенсами, презентувати нові формати та ініціативи. Продовжать трансформувати ринок офісної нерухомості.

Замість святкування Creative States перераховує кошти на потреби ЗСУ.

«Основна допомога ЗСУ від бізнесу саме така, більшість підприємців просто мовчить із метою безпеки. Це нормально. Але іноді, дуже рідко – є сенс вказувати іншим шлях. Ви йдете – за вами йдуть інші» – зазначили у Creative States.